جام اول فصل از دست گواردیولا افتاد (تصویر)

در آن مسابقه، گواردیولا به برخی از بازیکنان کلیدی خود از جمله ارلینگ هالند و کوین دی بروین استراحت داد و تیم میزبان در نیمه اول با استفاده از این فرصت، دو گل به ثمر رساند.
ابتدا در دقیقه 23 این سکو مارا بود که روی ارسال لیانکو از سمت راست در محوطه جریمه سیتی قرار گرفت و با ضربه سر تماشایی دروازه استفانو اورتگا را باز کرد.
تنها پنج دقیقه بعد ساوتهمپتون گل دوم را به ثمر رساند. موسی گنپو که پشت محوطه جریمه سیتی توپ را در اختیار داشت از خروج اورتگا استفاده کرد و با یک ضربه حساب شده و دقیق توپ را با ضربه سر وارد دروازه کرد تا اختلاف را به دو گل برساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم، گواردیولا چندین تعویض انجام داد و دی بروین، کایل واکر و ناتان آکه را به زمین فرستاد و در دقیقه 56 ارلینگ هالند جای جک گریلیش را گرفت، اما هیچ یک از این تعویض ها نتوانست قفل دروازه ساوتهمپتون را باز کند. آخرین دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید تا این تیم در مرحله نیمه نهایی حریف منچستریونایتد باشد.

1790652
1790651



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیتی که نزدیک ترین تعقیب کننده آرسنال در لیگ برتر است، به دنبال صعود به نیمه نهایی جام اتحادیه و مصاف با منچستریونایتد بود اما امشب در خانه با دو گل مقابل ساوتهمپتون شکست خورد و کنار رفت. از رقابت .

منچسترسیتی با شکست 2-0 مقابل ساوتهمپتون از صعود به نیمه نهایی جام حذفی بازماند.

جام اول فصل از دست گواردیولا افتاد (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1864264
22 دسامبر 1401 ساعت 01:39
10.6 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر