جام جهانی به خاطر پول در جایی برگزار می شود که نباید

سامپائولی ادامه داد:چرا جام جهانی باید در پاییز و در اوج مسابقات باشگاهی برگزار شود؟ واضح است که فیفا جام جهانی را به خاطر پول به قطر داده است. به خاطر پول جام جهانی در کشوری برگزار می شود که نباید برگزار می شد. نه تنها سویا بلکه بسیاری از باشگاه ها با شرایط سختی روبرو هستند و بخش اصلی تیم ملی روی جام جهانی متمرکز شده است.جهان فوتبال تبدیل به یک تجارت شده است و پول حرف اول را می زند. اینجا ما من هنوز نمی‌دانم می‌توانم یکشنبه در کوپا دل ری تیم ملی را مدیریت کنم یا نه.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 12 روز دیگر جام جهانی قطر آغاز می شود و رقابت های باشگاهی تعطیل می شود. با توجه به گرمای شدید قطر در اواخر بهار و تابستان، جام جهانی برای اولین بار در پاییز برگزار می شود. این به ضرر باشگاه هایی تمام می شود که بازیکنان بین المللی زیادی دارند زیرا بازیکنان تمرکز بیشتری روی جام جهانی دارند و این را می توان به عنوان مثال در نتایج اخیر رئال مادرید مشاهده کرد.

خورخه سامپائولی، سرمربی سویا نیز از این قضیه شاکی است. او که تیمش در رده هفدهم لالیگا قرار دارد، در ادامه فصل ماموریت سختی دارد.فردا بازی مقابل سوسیداد داریم که برای ما به اندازه فینال جام جهانی مهم است. ما به قهرمانی در چمپیونزلیگ عادت کرده ایم، نه اینکه برای فرار از سقوط بجنگیم. یکی از مشکلات بزرگ ما جام جهانی قطر است، زیرا بازیکنان عمدتاً روی آن بازی‌ها تمرکز کرده‌اند و البته من آنها را مقصر نمی‌دانم.»

سرمربی آرژانتینی سویا به شدت با میزبانی جام جهانی در قطر مخالف است و می گوید قطر به خاطر پول انتخاب شده است.

جام جهانی به خاطر پول در جایی برگزار می شود که نباید


سرویس خبر شماره: 1852533
نوامبر 17, 1401 @ 5:48 ب.ظ
1.4K |

1نقطه نظر

خورخه سامپائولی: