جانشین آقای پاس سیرجانیها; این گومز خطرناک است (تصویر)

وسلی که قرار است جانشین صادقی شود، بازیکنی که خوب گلزنی کرده و خوب گل زده و به همین دلیل انتظارات از او بالاست. عملکرد این بازیکن در نیمه اول قابل قبول بود و باید دید گومز می تواند به بازیکن گل گهر و نیاز کلی تبدیل شود یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدایی صادقی از گل گهر مهمترین اتفاق نقل و انتقالاتی این باشگاه بود. سیرجانی ها برای پرکردن پست خالی گلزن لیگ عجله نکردند و پس از بررسی گزینه های مختلف با یک هافبک برزیلی به توافق رسیدند. وسلی گومز امشب برای اولین بار در ترکیب میزبان حاضر شد و در 45 دقیقه ابتدایی عملکرد بسیار خوبی داشت.

او شش سال سابقه حضور در اتلتیکو مینیرو، باشگاه مشهور برزیلی را دارد و در چند سال گذشته نیز در شرق آسیا بازی کرده است.بار به عنوان یکی از 11 بازیکن منتخب قلعه نویی مقابل ملوان بازی کرد.

گل گهر ستاره برزیلی در نیمه اول به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب خوش درخشید.

جانشین آقای پاس سیرجانیها;  این گومز خطرناک است (تصویر)

هافبک برزیلی گل گهر در 45 دقیقه ابتدایی بازی امشب عملکرد بسیار خوبی داشت. او در ایجاد موقعیت برای مهاجمان تیم فعال و کارآمد بود و دو بار با شوت های خطرناک تا مرز دروازه باز ملوان پیش رفت. شوت خطرناک اوایل بازی از راه دور و ضربه سنگینی که از روی یک ضربه ایستگاهی در دقایق پایانی وارد شد که صادقی او را به کرنر فرستاد، دو تلاش گومز برای زدن چند گل خوب بود که محقق نشد.


سرویس خبر شماره: 1842284
14 سپتامبر 1401 @ 21:40
516 امتیاز خبر

0نقطه نظر

سوپر گل صادقی مقابل سوپر گل وسلی;