جانشین احتمالی فغانی در جام ملت های آسیا


سرویس خبر شماره: 1866657
05 فوریه 1401 ساعت 11:04 |
913 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مدنی فر در صدر رده بندی قضاوت ها قرار دارد

فنادی فر که در گذشته قضاوت های مهمی در لیگ برتر ایران داشته و سابقه داوری در مسابقات بین المللی را نیز دارد، بی شک تمام تلاش خود را برای حفظ روند خوب خود و در نهایت رسیدن به جام ملت های آسیا به کار خواهد گرفت. البته داوری در این تورنمنت بزرگ در سال آینده نیازمند گذراندن دوره آموزشی VAR است و او و سایر داورانی که مجوز VAR را دریافت نکرده اند اجازه سوت زدن در هیچ تورنمنت بین المللی را ندارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پس با حفظ فرم بدنی خوب و انجام خطاهای کم می تواند با کمک داوران AFC خودش را ثابت کند و در نهایت به هدف خود یعنی سوت زدن در جام ملت های آسیا دست پیدا کند.

نفر اول برترین های ایران، هدف کوتاه مدت خود را قضاوت در جام ملت های آسیا 2023 تعیین کرده است.

جانشین احتمالی فغانی در جام ملت های آسیا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزی که نام علیرضا فغانی از لیست بین المللی داوران ایرانی حذف شد، کمیسیون داوران تصمیم گرفت نام مود فنادی فر را به عنوان نفر اول این فهرست قرار دهد. به همین دلیل داور 37 ساله و باتجربه فوتبال ایران با توجه به انتخاب کمیته داوران شانس اول قضاوت در جام ملت های آسیا 2023 محسوب می شود.

در چنین شرایطی کمیته داوران فدراسیون فوتبال سعی می کند با قضاوت های متوالی به دونادی فر کمک کند تا او را به هدفش برساند. از این رو قضاوت دیدار حساس خوزستان و پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر بر عهده این داور چهارمحال و بختیاری شده است تا امسال برای هشتمین بار در لیگ برتر سوت بزند.

وحید کاظمی و امیرسامان سلطانی که 8 بار در لیگ سوت زدند و این سه نفر رکوردار قضاوت در این دیدار محسوب می شوند.

1549852