جانشین خلف بشار رسن در پرسپولیس! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1970784
14 اکتبر 1402 در 11:24 ب.ظ.
9.6 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

یاسین سلمانی می توانست در اوایل دیدار مقابل الدیل گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند.

جانشین خلف بشار رسن در پرسپولیس!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی پرسپولیس بلافاصله پس از پرواز هانگژو-دوحه تصمیم عجیب یحیی گل محمدی بود که البته به ثمر نشست و قدرت هجومی پرسپولیس در بن را تقویت کرد. استادیوم خلیفه در دوحه، و حتی می تواند منجر به نمایش شود.

یاسین در اواسط نیمه اول با شوتی تحریک آمیز و تماشایی دروازه الدیل را نشانه رفت و با اینکه چیزی به ورود توپ به دروازه نمانده بود، تیرک دروازه آخرین مانع برای ثبت این گل زیبا شد. که دست سلمانی با پیراهن پرسپولیس گل اول را نزد. . اما نمایش فعال این بازیکن در پست پشت مهاجم یحیی را امیدوار کرد که پس از دو فصل غیبت بتواند بازیکن مورد نظر خود را در این پست بیابد.

بشار رسن دو فصل پیش در حالی از پرسپولیس جدا شد که چند فصل طولانی در خط میانی پرسپولیس نقش آفرینی کرد که با تکنیک و توانایی حمل توپ، قدرت تهاجمی سرخ ها را افزایش داد و توانست موقعیت های خوبی خلق کند. و در عین حال یک مزیت شخصی دارد: پرسپولیس در دفاع و حمله پیشرفت خواهد کرد.

1936691

حال اگر یاسین سلمانی به پیشرفت خود ادامه دهد می تواند به مهره ای بی نظیر در پازل تاکتیکی یحیی گل محمدی تبدیل شود و حتی می تواند مسئولیت تغییر دائمی سیستم پالفوس از 4-4-2 به 4-2-3-1 را بر عهده بگیرد.

او با توجه به عملکرد خوبش مقابل الدیل شانس بسیار خوبی برای اصلاح مقابل گل گهر و اثبات بیشتر خود دارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی