جان آلدریج یک بازی مهم در تعقیب چهار تیم برتر لیورپول را برجسته می کند

الدریج اکنون گفته است که لیورپول باید تیم آنتونیو کونته را در 30 آوریل در آنفیلد شکست دهد تا بتواند فصل دیگری را در رقابت های باشگاهی برتر اروپا تضمین کند.

اگر قرار است به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم، باید تاتنهام را در آنفیلد در 30 آوریل شکست دهیم. بازی‌های خارج از خانه بعدی ما در منچسترسیتی و چلسی است و اگر نتوانیم به عنوان چهارمی صعود کنیم، با نبردی سخت روبرو خواهیم بود. .

قرمزها در روز شنبه اگر بورنموث را شکست می دادند برای چند ساعت از تاتنهام در رده چهارم قرار می گرفتند، اما فرصت خود را با شکست 1-0 در ورزشگاه ویتالیتی از دست دادند.

مهاجم سابق قرمزها و جمهوری ایرلند در خود نوشت لیورپول ECHO ستون: تا جایی که مبارزه برای چهارمی پیش می‌رود، ما خود را در موقعیتی قرار دادیم که بتوانیم آن را به دست آوریم و دوباره آن را به هم ریخته‌ایم. بعد از اینکه نیوکاسل و اسپرز هر دو در بازی های خود سه امتیاز گرفتند، اکنون دیگر از دست ما خارج شده است.

از دست دادن امتیازات در یک مسابقه در یک مقطع مشابه در فصل گذشته، در چالش قهرمانی ما که کمی پیش می آمد، کشنده بود. ما نمی‌خواهیم امسال دوباره با تأسف به دست کونته و همکارانش نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: شریک FSG فاش می کند که چگونه می توانست لیورپول را از دست هیکس و گیلت در سال 2008 نجات دهد.

نتایج آخر هفته کار ما را سخت‌تر کرده است، اما هنوز 12 بازی باقی مانده است تا در فاصله 6 امتیازی با اسپرز و کسب مقام چهارم بسیار مهم، آنها را به دست آوریم.

لیورپول پتانسیل شکست ناپذیری را دارد، پس نشان دهید. اگر تیم بدی باشید، یونایتد را 7-0 شکست نمی دهید.

کلوپ احتمالاً نمی تواند آنچه را که می بیند باور کند زیرا وقتی بازیکنان از خط سفید عبور می کنند چه کاری می تواند انجام دهد؟

جان آلدریج از اینکه چطور لیورپول این آخر هفته شانس خود را برای انتقال موقت به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر از دست داد، ابراز تاسف کرد و معتقد است که امیدهای آنها در لیگ قهرمانان اروپا می تواند به طور خاص در یک مسابقه باشد.

در عوض، تیم یورگن کلوپ پس از پیروزی نیوکاسل مقابل ولوز یک جایگاه را از دست داد و اسپرز نیز پیروز شد و شش امتیاز از مرسیسایدرها فاصله گرفت.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/13/john-aldridge-liverpool-spurs-top-four/ منبع:

همانطور که آلدریج می گوید، دیدار تاتنهام از آنفیلد در پایان ماه آوریل می تواند تأثیر زیادی بر اینکه کدام یک از این تیم ها می توانند در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل 2023/24 به دست آورند، داشته باشد.

بازی‌های سریع مقابل منچسترسیتی، چلسی و آرسنال مانند یک شکست بالقوه در تعقیب چهار تیم برتر ما به نظر می‌رسد. اگر بتوانیم از آن طلسم 9 روزه عبور کنیم و رتبه چهارم به عنوان یک هدف قابل دستیابی به نظر برسد، دلایل زیادی برای خوش بین بودن وجود دارد که بتوانیم آن را به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اعتراف صریح سرمربی سابق اورتون درباره تحریم فروش یک بازیکن به لیورپول

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

شکست مقابل بورنموث در واقع با استفاده کامل اسپرز و نیوکاسل با بردهایشان همراه شد، و شتاب حاصل از شکست منچستریونایتد اکنون از بین رفته است و لیورپول دیگر تا آغاز ماه آینده در لیگ برتر حضور ندارد.