جایگزین لوکاکو به اعتماد بلژیکی ها پاسخ داد (تصویر)

باتشوایی در تیم ملی کشورش آمار قابل توجهی دارد. با اینکه 2337 دقیقه برای بلژیک بازی کرد، توانست 27 گل داخلی به ثمر برساند. یعنی میانگین گلزنی او در هر 88 دقیقه 1 گل است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

میشی باتشوایی که در غیاب روملو لوکاکو جای خود را به روبرتو مارتینز به عنوان مهاجم اصلی بلژیک داد، گل پیروزی شیاطین سرخ مقابل کانادا را به ثمر رساند.

جایگزین لوکاکو به اعتماد بلژیکی ها پاسخ داد (تصویر)

آلدرویرلد با یک پاس بلند دیدنی توپ را به باتشوایی داد و او توپ را به گوشه دروازه کانادا فرستاد. این دومین گل باتشوایی در جام جهانی است که او در جام جهانی 2018 در پیروزی 5-2 بلژیک مقابل تونس برای کشورش گلزنی کرد.


سرویس خبر شماره: 1855199
03 دسامبر 1401 در 00:39
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، با قطعیت عدم حضور روملو لوکاکو در این جام جهانی، روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک مجبور شد در اولین بازی تیمش در جام جهانی 2022 یکی از میشی باتشوایی و اوپندا را به عنوان مهاجم اصلی انتخاب کند.

مارتینز بالاخره به این نتیجه رسید که میشی باتشوایی گزینه بهتری نسبت به مهاجم لنس فرانسه اوپندا در دیدار امشب مقابل کانادا است. باتشوایی که در فنرباغچه بازی می کند، در حالی که شیاطین سرخ با گل او کانادا را 1-0 شکست دادند، به اعتماد سرمربی خود پاسخ داد و تک گل تیمش را به ثمر رساند.