جای خالی رزبه در نقش جهان خود را حس نکرد!

استقلال بدون روزبه چشمی هافبک دفاعی ملی پوش خود باید در اصفهان به مصاف سپاهان می رفت.

جای خالی رزبه در نقش جهان خود را حس نکرد!

در نیمه اول زبیر و امید تقریبا در یک خط قرار گرفتند و مهری از دستان این دو بازیکن بازی کرد. زبیر در نیمه اول عملکرد خوبی داشت و در تمام نبردهای میانه میدان شرکت کرد و حتی در یک صحنه به دلیل برخورد رو به رو با بازیکن سپاهان خود را مصدوم کرد اما به بازی ادامه داد.

تک گل استقلال در این بازی روی پاس بی نقص زبیر به ثمر رسید. او در میانه میدان با دید خوبی که داشت توانست با یک پاس بلند و دقیق به سمت راست توپ را به یمگا برساند تا این بازیکن با ارسال یک پاس کوتاه ارسلان را مقابل دروازه خالی سپاهان قرار دهد. یک موقعیت چهره به چهره

زبیر تا پایان بازی با تسلط قوی خود در خط هافبک اجازه بازی به هافبک های سپاهان را نداد اما در آخرین لحظات بی تدبیری یزدانی بر ذخیره یک امتیاز آبی ها چیره شد. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

زبیر در این فصل با حضور چشمی در ترکیب ثابت آبی ها، تبدیل به هافبک نیمکت نشینی شده بود که بیشتر اوقات به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می آمد و البته در جایگاه او نبود.تخصصی اما در نقش. از جهان او این فرصت را داشت که برای ساپینتو ثابت باشد.


سرویس خبر شماره: 1866030
01 فوریه 1401 @ 21:38 |
1.6 هزار |

0نقطه نظر

نمایش متفاوت هافبک آبی ها در غیاب چشم

اما اوج کار زبیر در نیمه دوم بود. جایی که پس از جدایی حمیدی فر از تیم و ورود رضاوند در نقش یک هافبک دفاعی کلاسیک بازی کرد و عملکرد مشکوک خود را در فصل گذشته ارائه کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ترکیب اولیه آبی ها با حضور امید حمیدی فر کمی تکان دهنده بود. هافبکی که تابستان امسال و پس از 17 بازی به استقلال آمد، بالاخره پیراهن استقلال را در زمین پوشید و به زوج خوبی در خط هافبک تبدیل شد.