جای خالی مهدی پور احساس نشد!


سرویس خبر شماره: 2018780
14 مه 1403 در 9:14 ق.ظ.
9.2 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

درخشش زبیر در تیم آبی:

نیک نفس با بازگشت به استقلال جای خود را در ترکیب اصلی این تیم پیدا کرد.

جای خالی مهدی پور احساس نشد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زبیر نیک نفس هافبک دفاعی استقلال پس از مصدومیت مهدی مهدی پور به ترکیب اصلی اضافه شد و در چند دیدار اخیر به خوبی در خط هافبک بازی کرد.

این بازیکن با سبکی متفاوت از مهدی پور در خط هافبک استقلال بازی می کند و خوب بازی می کند، در اکثر نبردهای هافبک حضور دارد و با حرکت سریع توپ در ساحل سرعت بیشتری به فوتبال استقلال می دهد. یا یک سوم دفاعی حریف.

زبیر علاقه چندانی به نگه داشتن توپ در اختیار ندارد و پس از قطع توپ یا گرفتن آن از هافبک های حریف، با کمترین تاثیرگذاری روی توپ آن را به مشیریپوف، جلالی یا حردانی می دهد تا آبی ها وارد توپ شوند. مرحله هجومی خیلی زود، که دلگرم کننده است. استقلال در حملات به طور فزاینده ای خطرناک شده است.

در غیاب مهدی پور و بازگشت رزبه چشمی به خط دفاعی، او دو هافبک دفاعی استقلال در کنار رضاوند است، زبیر با حرکات جانبی فعالیت بیشتری دارد و مناطق مختلف زمین را پوشش می دهد و رضاوند در میانه میدان تمرکز بیشتری دارد. از زمین و نزدیک محوطه جریمه استقلال کار می کند.

شاید زوج رضاوند – نیک نفس چندان خلاق نباشند اما به لطف ویژگی های دفاعی خود آزادی عمل بیشتری به جلال الدین دادند و این هافبک ازبکستانی به خوبی در ترکیب استقلال ادغام شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی