جدایی توافقی خطیبی از آلومینیوم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسول خطیبی که در ابتدای فصل هدایت آلومینیوم را برعهده داشت پس از 22 هفته حضور روی نیمکت این تیم در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی تصمیم به ترک اراک گرفته و تاییدیه خود را اعلام کرد. ترک کرد.

باشگاه آلومینیوم همچنین اعلام کرد که رسول خطیبی بخش قابل توجهی از قرارداد خود را بخشیده و به دلیل آلومینیوم کاران و هواداران باشگاه، قرارداد خود را فسخ کرده است.


سرویس خبر شماره: 1815075 |
22 اردیبهشت 1400 ساعت 01:28 |
5,895 امتیاز خبر|

0نظرات

با گذشت برخی از ادعاها؛

خطیبی که با آلومینیوم اراک به لیگ برتر صعود کرده و سال گذشته در پایان دور در رده پنجم جدول قرار گرفت، در نیمه اول امسال با اراک نتایج درخشانی کسب کرد و این تیم را به رده چهارم جدول برد. . ، اما بازی برگشت شرایط متفاوتی داشت و او نتوانست در شرایط قبلی قرار بگیرد تا پس از گذشت هفت هفته از نیمه دوم، قرارداد خود را فسخ کند.

باشگاه آلومینیوم اراک از جدایی توافقی سرمربی این تیم خبر داد.

باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد جلسه هیئت مدیره این باشگاه روز شنبه با حضور کلیه اعضا و رسول خطیبی برگزار شد و در فضایی صمیمانه به بررسی وضعیت موجود و کسب نتایج مطلوب در رقابت های لیگ برتر و کسب نتایج مطلوب پرداخته شد. جام حذفی با توافق از آلومینیوم اراک جدا شد.

آلومینیوم اراک که پیش از این 26 امتیازی شده و دومین سال حضورش در رده اول فوتبال ایران را سپری می کند، دغدغه بقای خود در لیگ برتر را کم کرده و فینال مقابل پرسپولیس خواهد بود.

گفتنی است سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک به احتمال زیاد تا 24 ساعت آینده معرفی خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی