جدایی ستاره استقلال قطعی شد/ من و سرمربی تیم دیوانه این بازیکن هستیم

امیرحسین حسین زاده در روزهای گذشته در تمرین استقلال حضور داشت اما امروز در تمرینات بلئوس غایب بود تا حضورش در شارلوا جدی تر شود.

بیات در آخرین مصاحبه خود خاطرنشان کرد که این باشگاه به زودی پذیرای نذیر بن بوعلی بازیکن الجزایری تیم پارادو و امیرحسین حسین زاده بازیکن ایرانی از استقلال خواهد بود.

شارلوا در سال های اخیر بازیکنان ایرانی مانند کاوه رضایی، علی قلی زاده و یونس دلفی را به خدمت گرفته است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

بیات درباره امیرحسین حسین زاده گفت: پروفایل خاصی است که خیلی وقت است دنبالش می کنیم. من و مربی تیم دیوانه این بازیکن هستیم.

در قرارداد حسین زاده قید شده است که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت 250 هزار دلار می تواند از این تیم جدا شود. به نظر می رسد شارلو با پرداخت این مبلغ به استقلال رضایت حسین زاده را نیز جلب کرده است.

وی افزود: حسین زاده بازیکن جوانی است. تلاش می کنیم سریع قرارداد را تکمیل کنیم چون می دانیم بند فسخ قرارداد او وجود دارد و باید مبلغی را به باشگاه استقلال پرداخت کنیم. ما این بند را فعال می کنیم. درخواست ویزا را هم فرستادیم.

امیرحسین حسین زاده که مدت ها مورد توجه باشگاه شارلوا بلژیک بود بالاخره حضورش در این تیم را تایید کرد. مهدی بیات مالک ایرانی این باشگاه با تشریح آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه این خبر را تایید کرده است.