جدایی نهایی از سوارز; مقصد بعدی سوپر لیگ ترکیه

او همچنین مدتی است که مصدوم شده است، اما او کاملاً از ذهن دیگو سیمئونه خارج شده است. سوارز در بازی شنبه گذشته مقابل آلاوس فیکس حضور داشت و دبل کرد، اما در بازی روز سه شنبه مقابل سیتی در لیگ قهرمانان اروپا دوباره روی نیمکت نشست و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی نداشت. سیمئونه مهاجمانی مانند ژائو، کانیا، کوریا و آنتوان گریزمان را مورد توجه قرار داده است اما سوارز همچنان با 13 گل بهترین گلزن اتلتیکو در تمام رقابت ها است.

لوئیس سوارز در حال مذاکره با دو باشگاه مطرح ترکیه برای فصل آینده است.

کمتر از چهار ماه از قرارداد سوارز باقی مانده است و باشگاه قصد ندارد به او تمدید کند. با ادامه این روند، سوارز را باید در پایان فصل جدا شده در نظر گرفت. با وجود شایعات مبنی بر انتقال سوارز به یک تیم آمریکایی، AS امروز نوشت که او در حال مذاکره با فنرباغچه و بشیکتاش ترکیه است و تصمیم جدی برای ادامه فوتبال در فصل آینده در سوپرلیگ ترکیه دارد.

این در حالی است که فنرباغچه شانس بالایی برای رسیدن به مقام دوم لیگ ترکیه دارد و می تواند در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد یا حداقل راهی لیگ اروپا شود. در واقع انتقال سوارز به فنر او را در صدر فوتبال اروپا حفظ خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1818534 |
18 فروردين 1401 ساعت 22:11 |
1,417 امتیاز خبر|

0نظرات

ادعای AAS:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوئیس سوارز در تابستان 2020 بارسلونا را به مقصد اتلتیکو مادرید ترک کرد، او به نوعی از بارسا اخراج شد و این انگیزه ستاره اروگوئه ای برای انتقام گیری شد. سوارز فصل گذشته نقش برجسته‌ای در اتلتیکو لالیگا داشت اما در این فصل اوضاع برای او خوب پیش نرفت.