جدا شدن ارسلان و بوغی پس از 267 روز (عکس)

ارسلان که شاید قصد نداشت در حال گریه دیده شود، سرش را پایین انداخت و خود را بین بازیکنان تیم قرار داد اما در نهایت تصاویر چهره گریان او توسط دوربین عکاس ورزشی ثبت شد تا مطهری برخلاف همیشه به جشن امتیاز پرداخت. گلزنی با پیراهن استقلال به شکلی خاص و نمادین.

ارسلان مطهری با وجود اینکه قرار بود در تابستان جدا شود پس از 267 روز موفق شد برای استقلال گلزنی کند.

جدا شدن ارسلان و بوغی پس از 267 روز (عکس)

قطعا این بازیکن در ماه های اخیر تحت فشار زیادی بوده است. مهاجمی که سرمربی و مدیریت باشگاه برای جذب یک نفر دیگر می خواستند از او جدا شوند و در این بین از فضای مجازی فشارهایی به او وارد شد و حتی توهین هایی هم به او وارد شد اما به گفته ساپینتو، ارسلان ماند، تلاش کرد، جنگید و برای همیشه. هم تیمی هایش ثابت کردند که برای موفقیت نباید تسلیم شد و اینگونه به اهدافش رسید.

مطمئناً در 10 مردادماه که بیژن طاهری به ارسلان مطهری اعلام کرد اجازه حضور در این تیم را ندارد، این بازیکن حتی فکرش را هم نمی کرد که کمتر از سه ماه بعد در بازی سوپرجام گلزن استقلال باشد. به هر حال این اتفاق افتاد و مطهری که آخرین بار در 28 بهمن ماه بعد از گذشت 267 روز 1400 گل برای پیکان در جام حذفی باز کرده بود، عصبانیتش شعله ور شد و دوباره برای استقلال گلزنی کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، “از اینکه دو بازیکن حرفه ای ام ارسلان و حسینی را ترک کردم بسیار ناراحت هستم. آنها مستحق ماندن در تیم بودند. هفته بسیار سختی برای من بود. آنها اجازه حذف از تیم را نداشتند. فهرست و آنها کیفیت لازم برای ماندن در کنار ما را داشتند، اما ما مشکل کامل لیست را داشتیم و باید تغییراتی ایجاد می‌کردیم که در غیر این صورت نمی‌توانستیم.”

در نهایت تلاش مطهری و استقلال در نیمه دوم نتیجه داد. جایی که از کرنر ارسالی مهدی پور نهایت استفاده را برد و با ضربه سر تماشایی ارسال دقیق هم تیمی خود را وارد دروازه علیرضا حقیقی کرد تا دروازه بان آماده نساجی که سیوهای زیادی را قبل از این صحنه ثبت کرده بود روی این شکست دیدنی شوت بزند.

یکی دیگر از پیامدهای عزم و تلاش ارسلان برای ماندن در استقلال، اخراج او از چند بازی تیمی بود. در حالی که در هفته های دوم تا چهارم و بازی با ملوان، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان جایی در تیم نداشت و پس از دقایقی بازی مقابل پیکان، دوباره و در پنج هفته مقابل نساجی، گل گهر، فولد، ذوب آهن و آلومینیوم او به زمین نمی رفت و فقط بازی هم تیمی هایش را تماشا می کرد. یکی از عجایب روزگار ارسلان این بود که چند روزی توسط رسانه های رسمی باشگاه استقلال سانسور شد و پس از عفو ساپینتو برای شرکت در تمرین، عکس او در رسانه های باشگاهی منتشر نشد.

اما ماجرای اصلی بعد از گل ارسلان شروع شد. جایی که بر خلاف هر 2 و 1/2 سال پیش از نواختن گیتار خود خبری نداشت و ترجیح می داد به گوشه پرچم برود تا در سکوت محض و حلقه ای آرام از شادی هم تیمی هایش باشد و آنجا بود که مهاجم آبی ها کنترل اشک های خود را از دست داد.

اینها جملاتی است که ریکاردو ساپینتو در 6 مرداد پس از پیروزی مقابل معلوان در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه سیروس پاروزنان انزلی بیان کرد. او علنا ​​و رسماً از حذف مطهری صحبت کرد. سید محمد حسینی بلافاصله این تصمیم را پذیرفت و راهی تراکتور شد اما شرایط برای ارسلان متفاوت شد.

اما بعد از گذشت چند هفته از این اتفاقات و بازگشت به روال عادی، مصدومیت پیمان بابایی به یک موفقیت اجباری برای استقلال و پاکی تبدیل شد. ساپینتو در دیدار قبلی مقابل هواداران ترجیح داد از ارسلان در ترکیب اصلی استفاده کند و اتفاقاً در دقایق ابتدایی خالق تک گل تیمش بود و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت، بنابراین سرمربی پرتغالی نیز به این موضوع تکیه کرد. توانایی های مطهری برای بازی سوپرجام.

او در بازی امروز مقابل نساجی از ابتدا وارد زمین شد و یک بار با حرکتی دیدنی از سمت راست موقعیت فوق العاده ای برای قائدی ایجاد کرد و باز هم با شوت دروازه واقعی را تهدید کرد اما هیچکدام به گل نرسیدند. تبدیل نکن


سرویس خبر شماره: 1851580
نوامبر 11, 1401 @ 10:08 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اولین گل فصل و اولین قهرمانی سال

مطهری که تنها چند روز مانده به پایان بازار نقل و انتقالات علاقه ای به جدایی از استقلال نداشت، در مقابل فشارهای باشگاه مقاومت کرد و با وجود محرومیت از تمرین، روی تصمیم خود ایستاد و آن کاوه است که به صورت رسمی ثبت نام نکرد. قرارداد او با آبی‌ها و راهی تراکتورسازی شد، در حالی که اصرار ارسلان برای ماندن باعث عصبانیت و ناراحتی کادر فنی و مدیریت باشگاه شد.