جدی ترین رقیب شجاع و کنعان به دنبال طارمی است (تصویر)

این بازیکن که در این فصل در 5 بازی سوپرلیگ ترکیه برای کایسری اسپور به میدان رفته بود و پس از دو بازی به دلیل مصدومیت به اردوی تیم ملی اضافه شد، در جریان بازی با اروگوئه کاملا نیمکت نشین بود، اما حالا با ترکیبی که اخیرا پشت سر گذاشته است. روز و نشان داده که آمادگی خوبی دارد.

با وجود اینکه ایران با کنعانی و شجاع در دفاع نمایش مطمئنی به نمایش گذاشت و در دیدار مقابل اروگوئه گلی دریافت نکرد، اما مجید حسینی با تلاش خود در تمرینات تیم ملی و مقابل بازیکنانی مانند مهدی طارمی، امیدوار به شانس مجدد در جام جهانی خواهد بود. . .دستیابی به ترکیب.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش در بازگشت به تیم ملی و اولین حضورش روی نیمکت ایران قرار بود از زوجی غیر از شجاع خلیل زاده در کنار محمدحسین کنعانی زادگان استفاده کند و اتفاقات گذشته شرایطی را برای سید مجید حسینی ایجاد کند. و مرتضی پورعلیگنجی. ، یک نفر شانس بازی دارد اما سرمربی پرتغالی چنین تصمیمی نگرفته است اما با وجود این همچنان روی دو گزینه دیگر نظر دارد و شناخت کافی از آنها دارد.

سید مجید حسینی که اولین تجربه بازی خود را با پیراهن ایران در آخرین دوره با سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی کسب کرد، حالا انگیزه زیادی دارد تا بتواند نظر خود را برای صعود به گروه 11 اصلی جلب کند. بازیکنان و درخشش در سوپرلیگ ترکیه برای تضمین حضور در تیم ملی.


سرویس خبر شماره: 1845317
4 اردیبهشت 1401 ساعت 12:43 ب.ظ |
43.9 هزار |

12نقطه نظر

مدافع ایرانی کایسری اسپور به دنبال حضور دائمی در تیم ملی است.

جدی ترین رقیب شجاع و کنعان به دنبال طارمی است (تصویر)

حسینی در حالی که مقابل اروگوئه نیمکت نشین بود، پیش از آن در سه بازی متوالی برای تیم ملی ایران برابر کره جنوبی، لبنان و الجزایر 90 دقیقه بازی کرد، اما پایان محرومیت کنعانی و دعوت کی روش، مدافع کایسری اسپور را به یک بازیکن تبدیل کرد. دوباره از ذخایر