جراد برانتویت در شکست 2-0 اورتون مقابل منچستریونایتد یک تست تست داشت تا فراموش کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


جانی ایوانز که بهترین مدافع میانی منچستریونایتد در این فصل است، به همان اندازه که بازتابی از گزینه‌های کم باشگاه دارد، به شکل خود بازیکن نیز بازتاب دارد.

در حالی که ایوانز هوای تازه ای داشته است، این موضوع برای باشگاه نگران کننده است که بازیکنی که حتی در تابستان قرار نبود به خدمت گرفته شود، ضروری است.

بنابراین، تعجب آور نیست که یونایتد بتواند یک مدافع میانی جدید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را هدف قرار دهد.

نامی که در آن بحث زیاد مطرح شده، جاراد برانتویت، مدافع 21 ساله اورتون است که در این فصل با رهبری خط دفاعی اورتون، چشم ها را به خود جلب کرده است.

دیروز فرصتی عالی برای این بازیکن بود که در آزمون اولدترافورد با رنگ های درخشان عبور کند، اما وقتی مهاجمان یونایتد ضعف فاحش او را آشکار کردند، سقوط کرد و سوخت.

آلخاندرو گارناچو در بیشتر بازی او را روی نان تست می‌فرستاد زیرا برانتویت تلاش می‌کرد تا از تغییر جهت و چابکی مهاجمان جلوگیری کند (مگوایر فلش‌بک‌ها، کسی؟).

برانتویت بازی متشکل معمول خود را در حین دفاع در محوطه جریمه انجام داد، زیرا زمانی که توپ در مقابل او بود به وظیفه دفاع کردن نگاه می کرد.

با این حال، زمانی که او مجبور شد به سمت دروازه خود بدود، به‌جای اینکه در مسابقه با مهاجمش مقابله کند، عصبانی به نظر می‌رسید و مستعد پذیرش خطا بود (مقایسه با مگوایر تمام نمی‌شود).

بارها گفته می شود که اگر یونایتد می خواهد قدم بعدی را در تکامل خود بردارد، باید دارای بازیکنان مدرنی باشد که بتوانند روی پای جلو بازی کنند.

سبک دفاعی که توسط جانی ایوانز و هری مگوایر یا جاراد برانتویت تسلط یافت می‌شود، هدف خود را برآورده می‌کند، اما در برابر تیم‌های مدرن و پر فشار، با تغییر موضع‌های مهاجمان به طور روان، سرمربی را مجبور می‌کند تا کنترل خود را فدا کند. دفاع آخرین نفس

به شرایط قرارداد برانتویت اضافه کنید، قرارداد او در سال 2027 منقضی می‌شود، و تمام شرایط یک معامله را دارد که می‌توان آن را «هری مگوایر 2.0» نامید.

انتظار می رود اورتون برای بازیکنی که در واقعیت برای تافی ها تحت رهبری شان دایچ ارزش بیشتری دارد، باج پادشاهی بخواهد تا او برای هر تیم دیگری در لیگ.

در نهایت، برانتویت بازیکنی است که به یک هدف خاص خدمت می کند و در تیمی که دفاع عمیق و درون محوطه جریمه دارد، ظاهر خوبی خواهد داشت، اما بازی او در تیمی آینده نگر که در نیمه راه دفاع می کند، آشکار خواهد شد.

واقعیت این است که یونایتد می خواهد نوع دوم تیم باشد و برانتویت نقطه مقابل آن بازیکن است.

یک بازی برای قضاوت قطعی در مورد بازیکن کافی نیست، اما قرار گرفتن در اسکیت توسط مهاجمان خوب یونایتد دیروز تنها به سوالی پاسخ داد که تا زمانی که او به باشگاه مرتبط بود در ذهن بسیاری از هواداران یونایتد بود.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/10/jarrad-branthwaite-had-an-audition-to-forget-in-evertons-2-0-defeat-to-manchester-united-277311/ منبع: