جرارد اعتراف کرد که لیورپول هافبک جوانی با استعدادتر از من دارد

مهم نیست که چه کسی از درهای مرکز آموزشی AXA عبور می کند، شماره 17 ما می تواند با آگاهی از این که به او این فرصت داده می شود تا جایگاه اصلی خود را در ترم اول XI بعدی حفظ کند، راحت بماند.

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

البته با توجه به کیفیت عملکردی که از زمانی که او در اوایل آوریل برای تساوی بدون گل مقابل چلسی به ترکیب اصلی تیم اول راه یافت، شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: لیورپول از جذب پنج بازیکن حمایت کرد زیرا فعالیت نمایندگی نشان می دهد اولین انتقال تابستانی قریب الوقوع است

او برای من یک نوع بازیکن متفاوت است، از این نظر که من بیشتر یک دونده، یک پاسور بودم. کورتیس بیشتر یک فرد است – اگر بخواهید یک نوازنده است.

اینکه آیا جونز می‌تواند به ستایش خیره‌کننده‌ای که یکی از بزرگ‌ترین خدمتگزاران باشگاه در تمام دوران به او اعطا شد، عمل کند یا خیر، باید دید.

“شما باید برای آن آماده باشید، شما باید همه چیز را وارد کنید، شما باید هر بازی را به حداکثر برسانید. شباهت ها آنجا بود. من می‌توانستم خامی محلی را در او ببینم، نوع ذهنیت دارایی شورایی

تعداد کمی می توانستند صعود ناگهانی و نسبتاً چشمگیر کرتیس جونز را در مرحله نهایی کمپین 2022/23 پیش بینی کنند.

شما می توانید مصاحبه کامل با استیون جرارد را در این سایت بشنوید برنامه Anfield Wrap، که در آن به کاربران رمزهای رایگان برای گوش دادن به این پادکست و پوشش هر انتقال لیورپول در طول ساختمان تابستان تا فصل آینده داده می شود.

صرف نظر از این، یک چیز کاملاً قطعی است: ظهور جرارد 2.0 به شدت غیبت جود بلینگهام در تیم را در دوره بعدی جبران می کند.

تعداد کمی به جز تیم مربیگری لیورپول (که یورگن کلوپ یکی از تحسین کنندگان بزرگ آن است) و استیون جرارد، که اولی ادعا می کند که این بازیکن 22 ساله استعداد بیشتری نسبت به او دارد.

کورتیس از نظر تکنیکی، از نظر توانایی دریبلینگ، از نظر دستکاری توپ، کنترل نزدیک از من با استعدادتر است. کاپیتان سابق به طور انحصاری با او صحبت کرد بسته بندی آنفیلد.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/25/liverpool-midfielder-better-than-steven-gerrard/ منبع:

بدیهی است که او یک پسر محلی بود، او فهمید که باشگاه فوتبال لیورپول در مورد چیست. او فهمید که هواداران چه می خواهند و شما برای بازی در لیورپول چه نیازی دارید.

کورتیس جونز تمام 10 بازی اخیر لیورپول را آغاز کرده است که قرمزها 7 برد و سه تساوی به دست آورده اند – (عکس از دارن استیپلز/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

این کاملاً تمجید از بازیکنی است که قبل از تلاش‌های اخیرش، بخش زیادی از دوران حرفه‌ای خود را در آنفیلد در کنار زمین گذرانده است و به ندرت فرصتی برای نشان دادن استعدادها و پتانسیل‌های خود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: به‌روزرسانی داخلی لیورپول به این معنی است که قرمزها احتمالاً اکنون از رقابت برای هافبک استثنایی کنار خواهند رفت.

این پیراهن کورتیس جونز است که پیش از فصل پیش فصل شکست می خورد