جریمه های هنگفت باشگاه های انگلیسی به دلیل توهین به داور و ایجاد هرج و مرج/ سران لیگ برتر در صدر لیست تخلفات

جریمه های هنگفت باشگاه های انگلیسی به دلیل توهین به داور و ایجاد هرج و مرج/ سران لیگ برتر در صدر لیست تخلفات

علاوه بر باشگاه های لیگ برتری، 15 باشگاه از 24 باشگاه قهرمانی، 13 باشگاه لیگ یک و 12 باشگاه لیگ 2 توسط سازمان انضباطی تحریم شده اند.

سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس در پاسخ به سوالات نشریه سان گفت: داوران و مسئولان مسابقات نقشی حیاتی در ورزش ملی ما دارند، هرگونه رفتار نامناسب با آنها غیرقابل قبول است. بازیکنان، مربیان، کادر پشتیبانی و مسئولان باشگاه مسئولیت دارند. با آنها با احترام رفتار کنید و اگر ثابت شود که استانداردها رعایت نمی شود، با هرکسی که در فوتبال انگلیس دخیل است برخورد خواهد شد.”

باشگاه های لیگ برتر و لیگ قهرمانان در این فصل 1.3 میلیون پوند برای رفتارهای تهاجمی و تهاجمی هزینه کرده اند. سان مبالغ سرسام آور جمع آوری شده توسط اتحادیه فوتبال برای تنبیه بازیکنان و مربیان بی ادب را فاش کرده است.

پس از شکست فولام در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با سه کارت قرمز، در حالی که هنوز جریمه های الکساندر میتروویچ و مارکو سیلوا مشخص نشده است، جریمه تمام تیم هایی که مشمول جریمه ها شده اند مشخص شده است.

یک مشکل جدی در فوتبال وجود دارد و خیلی چیزها باید هر چه زودتر تغییر کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اما پنج سال پس از شروع مجدد کمپین “احترام” ومبلی، بی احترامی به ندرت اتفاق می افتد. از 20 باشگاه لیگ برتری، 15 باشگاه در مجموع 932500 پوند جریمه شدند. جریمه قریب الوقوع میتروویچ، همراه با جریمه های فولام و سرمربی سیلوا، این رقم را به راحتی از مرز یک میلیون پوند عبور خواهد داد که برای لیگ برتر شرم آور خواهد بود.

آرسنال بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر 185 هزار پوند جریمه شد، در حالی که منچستریونایتد و اورتون نیز شش رقمی جریمه شدند. تنها پنج باشگاه لیگ برتری هنوز به دلیل رفتار نادرست در زمین جریمه نشده اند. اتحادیه فوتبال انگلیس بیش از 100 جریمه برای باشگاه های لیگ برتر و چمپیونشیپ اعمال کرده است که مجموعاً 1,279,375 پوند است.

اتحادیه فوتبال انگلیس به قدری نگران اتفاقات هر هفته است که مقامات ارشد ومبلی اخیراً به همه باشگاه‌ها نامه نوشتند و مسئولیت‌هایشان را در قبال رفتار بازیکنان و کادر مربیگری‌شان یادآوری کردند.

جریمه های هنگفت باشگاه های انگلیسی به دلیل توهین به داور و ایجاد هرج و مرج/ سران لیگ برتر در صدر لیست تخلفات

آرسنال با جریمه 185 هزار پوندی در صدر جدول قرار گرفت. میکل آرتتا که به خاطر برخی رفتارهایش در کنار زمین مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است، برای فوتبالی که بازیکنانش ارائه می‌کنند کاملاً مناسب است.

میتروویچ به دلیل رفتار وحشتناکش در قبال کریس کاوانا در شکست یک چهارم نهایی جام حذفی در فولام با بزرگترین جریمه انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس روبرو خواهد شد.

بزرگترین جریمه تا اینجای فصل، 75000 پوندی بود که منچسترسیتی به خاطر رفتارشان در بازی حساس ماه گذشته در امارات دریافت کرد. و به همراه آرسنال، یونایتد و اورتون هر کدام بیش از 100 هزار پوند به دلیل نقض مکرر قوانین جریمه شده اند.

طبق برنامه جریمه های مالی اتحادیه فوتبال انگلیس، باشگاه های ثروتمندتر ضربه مالی سنگین تری را متحمل می شوند. با این حال، بسیاری از تیم آرتتا بیش از 185000 پوند در هفته دریافت می کنند.