جریمه کاپیتان های پرسپولیس تعلیق می شود

کاپیتان های پرسپولیس از فردا تمرینات تیمی را از سر می گیرند و کارها را پیگیری می کنند در حالی که هنوز تصمیمی برای بخشودگی جریمه 5 درصدی مربوط به فصل گذشته قطعی نشده است. از سوی دیگر، سوال مربوط به تعطیلی تمرینات در شرایطی که بازیکنان در این فصل حدود 30 درصد دریافت کرده اند و هفته یازدهم قهرمانی را پشت سر گذاشته اند، با مخالفت چند بازیکن اضافه شده همراه شده است. این تیم در این فصل بازیکنان تازه وارد مدعی شدند مشکل فصل گذشته مربوط به آنها نبوده و ممکن است این مشکل عواقبی از سوی باشگاه برای آنها به همراه داشته باشد که در نهایت با بحث و پذیرش عواقب آن توسط بازیکنان باتجربه، دو جلسه تمرین به طول انجامید. مکان و پرسپولیس تعطیل شد.

در جلسه ای که دیروز با حضور کاپیتان ها و مدیران این تیم برگزار شد، علاوه بر دعوت از کمال صغنیا و امید عالیشاه به آرامش، در نهایت مقرر شد در صورت فراهم شدن شرایط مناسب، جریمه های مالی نیز حذف شود. از پرونده آنها

در جلسه ای که نیا و عالیشاه به همراه مدیران تیم برگزار کردند، ضمن اعلام این موضوع، رای کمیته انضباطی نیز به بازیکنان باتجربه تیم ابلاغ شد. اما گفته می شود که به آنها قول داده شده است که جریمه نقدی در نظر گرفته شده به دلیل تعلیق از پرونده آنها حذف خواهد شد.

مشکلی که با واکنش سران تیم همراه شد و ضمن پایان دادن به این مشکل، دو کاپیتان جریمه و همچنین محروم شدند. سهقدنیا و امید عالیشاه پس از دعوت به کمیته انضباطی باشگاه و بررسی این موضوع دو جلسه از تمرین محروم و جریمه شدند.

یحیی گل محمدی امیدوار است با خارج کردن تیمش از حاشیه و فراهم کردن فضایی مناسب در فرصت باقی مانده تا پایان تعطیلات، تیمش را برای بازی حساس در دربی آماده کند و در این دیدار حساس به نتیجه مطلوب برسد. تیم او. جهت پیوسته



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اما شنیده ها حاکی از آن است که با پیگیری های رضا درویش و سایر اعضای هیئت مدیره و جریمه 5 درصدی، بخشی دیگر از مطالبات بازیکنان و پاداش آنها در روزهای آینده پرداخت خواهد شد تا مشکل بزرگ این امر مرتفع شود. تیم

پرسپولیسی ها به جریمه 5 درصدی قرارداد فصل گذشته و عدم وصول این مطالبات و همچنین پرداخت نشدن پاداش خود اعتراض کردند و در نهایت در دو جلسه از تمرین خودداری کردند.

جریمه کاپیتان های پرسپولیس تعلیق می شود

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس که به بازیکنان این تیم چند مرحله ای قول داده بود با پیگیری آخرین مراحل صدور مجوز برای لغو این موضوع از هیات مدیره، جریمه مدیران سابق این باشگاه را بابت حذف جام حذفی پیگیری کند. ، با این ترکیب توسط بازیکنان در این خصوص متوقف شد تا شکایت خود را به آنها اعلام کنند.