جزئیات اعتصاب خبرساز بازیکنان استقلال

تمرین امروز بازیکنان استقلال به دلیل عدم پرداخت بدهی لغو شده است تا بار دیگر مشکلات مالی در این باشگاه دیده شود.

جزئیات اعتصاب خبرساز بازیکنان استقلال

اما ماجرای اعتصاب چیست؟ سران باشگاه استقلال قبل از شروع تعطیلات به بازیکنان این تیم قول داده بودند که قسط دوم فصل جاری یعنی تقریباً 15 تا 20 درصد مبلغ قرارداد را در زمان سررسید پرداخت کنند اما ناکام ماندند. برای تامین پول

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که هواداران استقلال در تعطیلی لیگ برتر منتظر از سرگیری تمرینات تیمشان بودند اما بازیکنان آن تیم حاضر به تمرین نشدند. جالب اینجاست که حتی باشگاه استقلال هم خبر اعتصاب را در رسانه های رسمی خود منتشر کرد و دلیل آن مسائل مالی بود!


سرویس خبر شماره: 1854121
27 نوامبر 1401 @ 17:20
4.2K |

0نقطه نظر

ناامیدی از جذب اسپانسر و عصبانیت ساپینتو

باشگاه استقلال در ابتدای فصل بخشی از قرارداد بازیکن و کادر فنی را 20 تا 30 درصد پرداخت کرد اما قرار بود قسط دوم همزمان با تعطیلات جام جهانی پرداخت شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است. و فتح الله زاده با اسپانسر مورد نظر به توافق نرسیده است. .

این در حالی است که استقلال فصل گذشته شرایط پرداخت خوبی داشت و 100 درصد مبالغ قراردادی اعضای تیم پرداخت شد، اما در فصل جاری ظاهراً وضعیت فعلی و پرداخت نشدن قسط دوم مبلغ قرارداد تبدیل شد. حاشیه ای برای این تیم و ساپینتو که به تازگی به تهران نقل مکان کرده است.این بازیکن بازگشته نیز از این شرایط ابراز نارضایتی کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مذاکرات آبی ها برای توافق با اسپانسر به نتیجه نرسید و در نهایت پس از تعطیلات و در شروع دور جدید تمرینات همچنان از دومین اپوس بی خبر هستیم. در حالی که گفته شده اکنون هیئت مدیره این باشگاه امیدوار است با دریافت قرضی بخشی از مبالغ قرارداد را پرداخت کند.