جزئیات انتقال مانه بایرن اعلام شد/ پیشنهاد لیورپول پذیرفته شد

به گزارش شبکه تلویزیونی آلمان “Sport One”؛ لیورپول که در ابتدا ارزش این مهاجم سنگالی را 50 میلیون یورو ارزیابی می کرد، اکنون قیمت درخواستی خود را به 41 میلیون یورو کاهش داده است. انتظار می رود بایرن در مورد سومین پیشنهاد خود برای مانه با لیورپول به توافق برسد و این بازیکن در هفته های آینده رسما از مونیخ به جمع سفیدپوشان ملحق شود. مانه در حال امضای قراردادی سه ساله با بایرن مونیخ است.

سادیو مانه که یک فصل دیگر با لیورپول قرارداد دارد، تاکنون در 269 بازی 120 گل و 48 پاس گل به ثمر رسانده است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

یکی از گزینه هایی که مسئولان باشگاه موفق به پذیرش این بازیکن توسط باشگاه لیورپول نشدند، سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول است. به گزارش مجله آلمانی “بیلد”؛ بایرن آماده ارائه سومین پیشنهاد به لیورپول برای جذب این مهاجم 30 ساله است. بر اساس این گزارش؛ ارزش این پیشنهاد 35 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو پاداش است که به مبلغ درخواستی باشگاه لیورپول نزدیکتر است.

به گفته حسن صالحیمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، بایرن مونیخ که در نقل و انتقالات تابستانی موفق شد نصیر مزراوی، مدافع 24 ساله آژاکس و رایان خارون برخ، هافبک 20 ساله آژاکس را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد، اکنون در حال بررسی جذب یک مهاجم است. چندین گزینه را زیر نظر دارد.