جزئیات مذاکرات پرسپولیس و ستاره هلندی در استانبول

جالب اینجاست که هیچ یک از نایب رئیس و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حسینی را در سفر به ترکیه همراهی نکردند و این مدیر روابط بین الملل سرخ ها به تنهایی منجر به مذاکره با لوکادیا شد و البته سران باشگاه را در جریان قرار داد. تلفن در مورد روند مذاکره

یورگن لوکادیا، مهاجم 28 ساله هلندی بازیکنی است که مذاکرات اولیه با پرسپولیس داشت و در حال حاضر به عنوان محتمل ترین گزینه برای تقویت خط مهاجم پرسپولیس شناخته می شود.

ضمن اینکه یکی از شروط حضور لوکادیا به ایران این بود که باشگاه پرسپولیس باید مبلغ زیادی را به عنوان سپرده به حساب آن بازیکن واریز کند. مشکلی که به دلیل مشکلاتی که در انتقال پول باشگاه پرسپولیس و کمبود نقدینگی لازم وجود داشت، پیوستن مهاجم هلندی به پرسپولیس را سخت کرد.

تفاوت مبلغ پیشنهادی باشگاه پرسپولیس با مبلغ مورد نظر لوکادیا تقریباً 300 هزار دلار است. باشگاه پرسپولیس پیشنهاد نهایی خود را به این بازیکن اعلام کرده و این بازیکن طی روزهای آینده پاسخ نهایی خود را برای پیوستن به پرسپولیس اعلام خواهد کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

به نظر می رسد مهاجمی است که باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود بدون نام بردن از او نوشته است که مذاکره با گزینه جدی تر و معامله اول انجام شده است. مهاجم فصل گذشته بوخوم آلمان که بیشتر دوران فوتبالی خود را در پی اس وی آیندهوون گذراند، در روزهای گذشته در ترکیه حضور داشت و در 2 روز گذشته با نماینده قرمزها صحبت کرد.

گفته می شود امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس به عنوان نماینده این باشگاه به ترکیه سفر کرده است تا مقدمات لازم را برای عقد قرارداد با این مهاجم هلندی فراهم کند.

با توجه به جزئیات مذاکرات پرسپولیس و لوکادیا، این بازیکن و نماینده اش مذاکرات خوب و مثبتی با نماینده پرسپولیس داشتند اما دو مشکل باعث شد مذاکرات طرفین به عقد قرارداد منتهی نشود. مشکل اصلی مربوط به مبلغ قرارداد است. لوکادیا که دستمزد بالاتری نسبت به سایر گزینه های پیشنهادی برای پرسپولیس دارد و البته کیفیت بسیار بالاتری دارد، از باشگاه پرسپولیس بیشتر از مبلغ و بودجه مورد نظر درخواست پول کرد که باعث شد مذاکرات بین قطعات گره خورده انجام شود.