جزئیات نهایی ورود طارمی; از تست های پزشکی مخفی گرفته تا تماشای بازی های لائوتارو/ستاره های ایرانی به سران باشگاه قول داد!

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو از حضور احتمالی خود در اینتر هیجان زده است و قبل از حضور در تابستان امسال به سران باشگاه آینده اش قول داده است.

این مهاجم 31 ساله ایرانی که تنها 3 ماه از قراردادش با پورتو باقی مانده، آماده است در خردادماه به صورت رایگان از این باشگاه پرتغالی جدا شود و قرارداد جدیدی امضا کند.

طارمی قبلاً با پیوستن به اینتر به صورت آزاد موافقت کرده است و گمان می‌رود که اخیراً تحت معاینات پزشکی مخفی قرار گرفته تا برای انتقال تابستانی به پایتخت لمباردی آماده شود.

لا “گازتا دلو اسپورت” در آخرین شماره خود جزئیات این انتقال را منتشر کرده و مدعی شده است طارمی قبل از پیوستن به اینتر به مدیران باشگاه قول داده بود حتی اگر در پورتو بازی زیادی نداشته باشد آماده پیوستن به تیم جدیدش است. ماه های اخیر

این مهاجم ایرانی در حال حاضر یادگیری ایتالیایی را آغاز کرده و حتی مسابقات اینتر را دنبال می کند تا سبک بازی شریک آینده خود در خط حمله نراتزوری یعنی لائوتارو مارتینز را بیاموزد.

بیشتر بخوانید: پیام تبریک کلیشه ای مهدی طارمی؛ تبریک به شما و خانواده تان! + عکس

سرویس اخبار فوتبال خارجی