جسوس: شما نمی توانید با جادوی رئال مادرید مخالف باشید

درخشش در یک چهارم نهایی دو سال پیش مقابل رئال مادرید: بازی سختی بود و حتی رئال هم می توانست برنده شود. رئال نسبت به دو سال قبل شرایط بهتری دارد. به عنوان مثال، وینیسیوس در حال حاضر بازیکن بسیار بهتر و با تجربه تری است. کریم بنزما در بهترین فرم خود قرار دارد و در مجموع بازی سختی خواهد بود. مقابل رئال وقتی وارد زمین شدم تمام تلاشم را کردم و خوشحالم که همه چیز خوب پیش رفت. امیدوارم در دو بازی آینده نیز به همان اندازه موثر باشم.


سرویس خبر شماره: 1821363 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 16:23 |
1,645 امتیاز خبر|

0نظرات

ما باید سبک خود را تحمیل کنیم

شایعات انتقال ارلینگ هلند به سیتی:هلند بازیکن بسیار باکیفیتی است که پتانسیل گلزنی بالایی دارد. او یک مهاجم شماره 9 است و اگر منچسترسیتی می توانست او را به خدمت بگیرد، کار بزرگی انجام می داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید فردا شب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. سیتی به همراه آرسنال تنها تیم های انگلیسی هستند که در خانه مقابل رئال مادرید شکست نخورده اند. رئال دو بار در لیگ مساوی کرده و یک باخت.

گابریل ژسوس ستاره منچسترسیتی در آستانه بازی با رئال به تمجید از این تیم پرداخت.

گابریل ژسوس ستاره برزیلی دو سال پیش به برنابئو رفت و با ورودش به زمین بازی را تغییر داد و سیتی یک پنالتی گرفت. او سرخیو راموس را اخراج کرد و به سیتی کمک کرد تا بازی را 1-2 برنده شود.

عیسی فردا تهدید بزرگی برای رئال خواهد بود. او در مورد بازی فردا با مارکا صحبت کرد. بازی با تیمی به بزرگی رئال همیشه سخت است و باید تلاش کنیم سبک بازی خود را به این تیم تحمیل کنیم. تیمی که اینطور پی اس جی و چلسی را حذف کرد قطعا تیم خطرناکی است. به خصوص که رئال مادرید سابقه طولانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و بازیکنانی در آن حضور داشتند که در مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند. رئال تجربه زیادی در لیگ قهرمانان دارد، اما سیتی نیز در سال های اخیر پیشرفت کرده است. فصل گذشته به فینال رسیدیم و متاسفانه شکست خوردیم. امسال سعی می کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم. ما هم آسان نبوده ایم. دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون و اتلتیکو سختی های خود را داشت. فردا نسبت به رئال و تاریخ برای برد وارد میدان می شویم.

بازگشت جادویی رئال مادرید به برنابئو: بله، رئال مادرید جادوی خودش را در لیگ قهرمانان دارد و در برنابئو خیلی خوب بازی می کند. من فکر می کنم غیرممکن است که در برابر رئال مادرید که مقابل پی اس جی و چلسی دیدم دفاع کنم.