جشن قهرمانی بایرن مونیخ خراب شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لذت کسب دهمین قهرمانی متوالی بایرن مونیخ در لیگ برتر آلمان برای حسن صالح حمیدزیچ دیری نپایید. ساعاتی پس از پیروزی 3-1 مقابل رقیب اصلی و نزدیک ترین بازیکن جدول، مدیر ورزشی مونیخی مهمان برنامه گفتگوی فوتبالی Sky90 بود. علاوه بر قهرمانی زودهنگام، یک سوال مهم مطرح شد: آیا روبرت لواندوفسکی، ستاره بزرگ این تیم، در مونیخ خواهد ماند؟

حسن صالح حمیدزیچ گفت: “رابرت لواندوفسکی آینده را تعیین می کند. البته ما می خواهیم او را حفظ کنیم و بیشترین احترام را برای او قائل هستیم. واضح است که لواندوفسکی برای فصل آینده قرارداد دارد و ما چنین بازیکنی داریم.” “ما افتخار می کنیم.”

در چند روز گذشته، لواندوفسکی که سال ها یکی از بهترین گلزنان جهان بود، بارها با بارسلونا در تماس بود. رسانه های لهستانی گزارش دادند که کاتالان ها و این بازیکن از قبل بر سر قرارداد به توافق رسیده اند. با توجه به اینکه قرارداد لواندوفسکی در تابستان 2023 به پایان می رسد، بایرن همچنان می تواند با فروش او در پنجره نقل و انتقالات آینده، مبلغ قابل قبولی برای انتقال دریافت کند. لواندوفسکی از سال 2014 پیراهن بایرن را بر تن کرده و در 372 بازی 342 گل به ثمر رسانده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در حالی که سرمربی بوسنیایی به صراحت اعلام کرد که این مهاجم 33 ساله در بایرن مونیخ خواهد ماند، لواندوفسکی نظر متفاوتی داشت. به زودی جلسه ای برگزار می شود، اما تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده است. من از اتفاقات خبر دارم و شرایط برایم آسان نیست.»

بر خلاف مدیران بایرن مونیخ، خود روبرت لواندوفسکی هنوز در مورد ماندن در این باشگاه مطمئن نیست.


سرویس خبر شماره: 1821302 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 10:39 |
2,490 |

0نظرات

با اخبار بیشتر و بیشتر در مورد جدایی از لواندوفسکی؛