جشن گل هالر نزدیک بود او را بکشد!

سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند پس از گل هالر گفت: همه ما بسیار خوشحالیم. بار بزرگی از دوش او برداشته شده است.

مهاجم دورتموند پس از گلزنی مقابل فرایبورگ گفت: این گل برای من بسیار مهم است. من از روز اول منتظر این روز بودم و امیدوارم هواداران را هم خوشحال کرده باشم. وقتی گل را به ثمر رساندم احساس کردم تمام ورزشگاه در آتش است. تشویق هواداران، هم تیمی ها و کسانی که در سیگنال ایدونا پارک حضور داشتند، محسوس و فوق العاده بود.

1798428


سرویس خبر شماره: 1868588
16 فوریه 1401 در 05:45
2.1 هزار |

0نقطه نظر

بهترین گلزن امروز فوتبال آلمان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بروسیا دورتموند با نمایشی درخشان در دیدار مقابل فرایبورگ موفق شد با نتیجه 5-1 این تیم را شکست دهد اما پس از پایان این دیدار یک بازیکن تیتر اول رسانه ها شد: “سباستین هالر”.

اما هالر اولین گل خود را تنها با پیراهن دورتموند جشن نگرفت و پس از گل او، همه دورتموندی ها برای تقسیم شادی به سمت او دویدند و نکته جالب سقوط کریم ادمی از دایره شادی هم تیمی هایش بود. در حالی که بازیکنان دورتموند دور هالر جمع شده بودند، او برای شرکت در جشن گل هالر به داخل حلقه تشویق پرید، اما یک ثانیه بعد روی زمین افتاد!

هالر نه تنها برای مدت طولانی برای این لحظه جنگید، بلکه رویای به ثمر رساندن اولین گل خود در این ورزشگاه (سیگنال ایدونا پارک) را نیز در سر داشت. به گفته کِل، این پیامی بود که هالر در آن مدت بارها برای هم تیمی هایش فرستاد.

1798431

سباستین هالر مهاجم تنومند دورتموند پس از تشخیص سرطان اولین گل خود را در یک بازی رسمی به ثمر رساند.

جشن گل هالر نزدیک بود او را بکشد!

در ماه های اخیر، این بازیکن با بیماری خود مبارزه کرده و جلسات شیمی درمانی خود را ادامه داده و در نهایت اولین گل خود را در برابر فرایبورگ در چهارمین بازی خود در بوندسلیگا برای دورتموند جشن گرفت.

1798427

هالر یکی از پنج گلزن دورتموند در پیروزی مقابل فرایبورگ بود. او تابستان گذشته آژاکس را به مقصد دورتموند ترک کرد تا جانشین ارلینگ هالند شود و امیدوار بود فصل درخشان تری داشته باشد، اما مشخص شد که او از سرطان رنج می برد.

علاوه بر این، سباستین کل در مورد ضربه سر هالر که منجر به گل شد، گفت: “فکر می کنم هالر می تواند حتی بهتر بازی کند.” او به یک یا دو بازی نیاز دارد تا به شرایط ایده آلی که در گذشته داشت بازگردد. این گل ها به یک مهاجم کمک می کند و الهام می بخشد. در واقع گلزنی بهترین حس برای یک مهاجم است و شما احساس می کنید که روی ابرها پرواز می کنید.

1798429



مجله اخبار فوتبال خارجی