جعفری: اولین گل من در لیگ برتر روز جنجالی بود

او در ادامه اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند: احساس فوق العاده ای بود و ای کاش آن گل با سه امتیاز به دست می آمد، اما آن گل دقیقه آخر آن را خراب کرد. اما در کل خوشحالم که گل زدم و پاس گل دادم.


سرویس خبر شماره: 1922117
31 آوریل 1402 ساعت 04:30
225

0نقطه نظر

نتیجه بازی قبلی ما را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گلزنان دو هفته است که موفق نیستند و تمام هدفشان کسب سه امتیاز برای دیدار با هواداران است. امیر جعفری درباره بازی گل گهر و فولاد به خبرنگار ما گفت: بازی با تساوی به پایان رسید و گل دقیقه آخر ما را ناراحت کرد اما در مجموع هر دو تیم خوب کار کردند.

وی در خصوص رتبه ای که در آینده کسب خواهند کرد، تصریح کرد: باید رتبه چهارمی خود را حفظ کنیم و نگاه ویژه ای به جام حذفی داریم. در این راه نتایج بهتری خواهیم گرفت زیرا تیم ما خوب بازی می کند و به دلیل بدشانسی نتایج خوبی کسب نکرده ایم.

این بازیکن نظر خود را در مورد تصمیم داور اینگونه بیان کرد: این دیدار برای هر دو تیم جنجالی بود. یک اخراج و یک پنالتی داشتیم و داوری خیلی بد بود. امیدوارم بازی بعدی بهتر باشد. در مورد پنالتی هم داور ندید که آقا محسن جلو رفته وگرنه تکرار می کرد. اما در دقایق پایانی بوهمدان باید اخراج می شد و هر دو تیم شکست خوردند. فقط فولاد ضرر نکرد.

1751205

دروازه بان گل گهر درباره شکست ها و تساوی های متوالی گفت: بدشانس بودیم. در بازی با ذوب موقعیت های زیادی داشتیم و در دقایق پایانی به گل رسیدیم. در این بازی در دقیقه 6+90 برد را با تساوی عوض کردیم. تیم ما خوب بازی می کند، اما بدشانس هستیم. امیدوارم روند پیروزی از بازی بعدی شروع شود.

امیر جغری امیدوار بود اولین گلش در لیگ برتر با سه امتیاز به ثمر برسد، اما این اتفاق نیفتاد و فولاد در ثانیه پایانی گل تساوی را به ثمر رساند.

جعفری: اولین گل من در لیگ برتر روز جنجالی بود

جعفری افزود: قطعا تیم هواداران خیلی خوب است و مربی خوبی دارد و چنین اتفاقاتی در فوتبال می افتد، در اروپا هم شش گل زده می شود و طبیعی است. تاثیری در تمرینات ما ندارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی