جعفری: این داور هم ناشناس و نادان بود!

رضا جعفری بازیکن تیم نساجی با اعتراض به اشتباهات داوری پیاپی تیم نساجی گفت: نمی گویم عمدی بوده اما اشتباهات کودکانه هر هفته به درد ما می خورد.

جعفری: این داور هم ناشناس و نادان بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم پیکان و نساجی مازندران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار بدون گل به پایان رسید. اما برخورد جنجالی داخل محوطه جریمه و کارت قرمز داور و تقریباً 10 دقیقه وقت تلف شده بازی را در این بازی به اوج رساند.
رضا جعفری بازیکن نساجی پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ابتدا به تیم خوب پیکان و مجتبی حسینی تبریک می گویم. بازی بسیار سختی بود و تیم پاکان جوان و تهاجمی بود. اما موضوع اصلی من داوری است. من هر هفته بعد از مسابقات مصاحبه می کنم و درباره داوری صحبت می کنم. صحنه های واضح برای تیم ما گرفته نمی شود. من تنها کسی بودم که هفته گذشته مصاحبه کردم و گفتم گل آفساید بود.

بازیکن دو فصل اخیر تیم نساجی ادامه داد: قصد اتهام و تایید عمدی این اشتباهات داوری را ندارم اما واقعا اشتباهات کودکانه به دنبال آن تکرار می شود که هر تماشاگر عادی حتی بدون تخصص در داوری متوجه این اشتباهات شود. مناسبت ها. داور ابتدا اشتباه کرد سپس نظرش را عوض کرد. در کل عجیب بود.

هافبک نساجی در پایان گفت: می خواستم بگویم که هر هفته اعتراض می کنم اما متاسفانه هفته بعد اوضاع بدتر می شود و داور ناشناخته تری، نگویم کمتر ماهرتر برای ما و همین نژادها قرار دادند. به همین دلیل در پایان فصل امتیاز از دست می دهیم و دنبال امتیاز می گردیم اما آن موقع هیچکس این اتفاقات داوری را به یاد نمی آورد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1841264
8 سپتامبر 1401 در 23:51 |
3.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

شاید ناخواسته اما کودکانه