جعفری: جناب قلانوی از شما قدردانی می کنیم

امیر جعفری مهاجم جوان سیرجانی ها درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود، می دانستیم نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است با وجود اینکه در حال حاضر مربی ندارد اما سعی کردیم جبران کنیم. برای باخت به استقلال با پیروزی در این بازی، در نیم فصل اول 5 گل به نفت مسجد سلیمان زدیم و در دو بازی دور رفت 9 گل به این تیم زدیم.

وی درباره حضور به عنوان بازیکن تعویضی به زمین گفت: شایان مصلح مصدومیت جزئی داشت و من به جای او وارد زمین شدم. خدا را شکر عملکردم خوب بود و توانستم به تیم کمک کنم.

مدافع چپ تیم امید نکات جالبی درباره جدایی امیر قلعه نویی از گل گهر بیان می کند.

جعفری: جناب قلانوی از شما قدردانی می کنیم

وی در خصوص خداحافظی امیر قلعه نویی از گل گهر و معرفی وی به عنوان سرمربی تیم ملی ادامه داد: از آقای قلعه نویی تشکر می کنیم و همه بچه های تیم قدردان زحمات ایشان هستند. آخرین بازی امیرخان بود و سعی کردیم به او هدیه خوبی بدهیم.


سرویس خبر شماره: 1895650
23 مارس 1401 ساعت 02:30
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

جعفری در پایان در خصوص وضعیت گل و گل این تیم افزود: بازی مهمی مقابل فولاد در جام حذفی داریم و امیدواریم بازی را ببریم و تلاش می کنیم جایگاه بهتری در لیگ کسب کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این مهاجم گیلانی درباره قضاوت این بازی گفت: قضاوت داور نسبت به بازی گذشته ما مقابل استقلال خیلی بهتر بود. صحنه تند و جنجالی در این دیدار دیده نشد اما داور به خوبی سوت زد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گلگهار سیرجان در جشن خداحافظی امیر قلانوی با چهار گل نفت مسجد سلیمان را شکست داد تا این تیم یک قدم به سقوط نزدیک شود.