جعفری: هواداران می توانستند برای کسب سهمیه آسیا بجنگند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرزاد جعفری پس از گلزنی مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد; این بازیکن تیم فوتبال هواداران درباره دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: باید از بچه های تیم تشکر کنم که از جان و دل برای این بازی گذاشتند تا بتوانیم روز به روز پیشرفت کنیم و از آقا رضا هم تشکر کنم. عنایتی به خاطر زحماتش با بچه ها کلنجار رفتیم و من شوت زدم و او فقط گل زد.

این مدافع هوادار درباره موفقیت این تیم در ورزشگاه دستگردی گفت: زمانی که نفت آبادان بودم در فصل اول بازی دوستانه با هواداران داشتیم و آنجا تیم زنده بودند و خوشبختانه شرایط به گونه ای شده است که من نیم فصل اینجا آمد، آقارضا (عنایتی) واقعا یکی از مربیان خیلی خوب ایران است، ما ساختار دفاعی خوبی داریم و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می کنیم که بدشانسی به دست نمی آید، اما خوشحالم که توانستیم در این مسابقه پیروز شویم.

فرزاد جعفری در پاسخ به خوشحالی دستگردی گفت: فصل اول برای تیمی که تازه از لیگ یک آمده سخت است، من خودم در استقلال خوزستان بودم و 2 سال اول جنگیدیم تا نگیریم. سقوط؛ یک سال با تفاضل گل ماندیم و توانستیم یک سال در پلی آف بمانیم و برای سومین سال قهرمان لیگ شدیم.

مدافع هواداران در پایان صحبت های خود در خصوص مشکلات مالی گفت: مشکلات مالی وجود دارد اما مالک محترم تیم آقای میری قول داده اند که انشالله مشکلات حل شود و به گفته ایشان مشکلات ما را می خواهد. حل خواهد شد.” بچه های تیم خیلی تلاش می کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: تیمی که سال اول می آید و چنین امتیازی می گیرد و چنین نمایش هایی دارد واقعا عالی است؛ اگر بچه ها در نیم فصل اعتماد بیشتری داشتند الان برای کسب سهمیه می جنگیدیم!

مدافع راست هوادار با یک ضربه سرکش موفق شد دروازه تیمش را باز کند و یک گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر برساند.

جعفری ادامه داد: خدا را شکر می کنم; در تیم های قبلی که بودم معمولا پاس گل می دادم و در موقعیت گلزنی بودم اما الان که اینجا آمدم خدا و امام رضا به من بازی دادند و توانستم در مشهد گل بزنم و حالا که توانستم گلزنی کنم. گل مقابل ذوب آهن در ورزشگاه دستگردی.

جعفری همچنین درباره شادی پس از گلش توضیح داد: دست من نیست؛ دست من نیست. در بازی قبل آقا رضا می گفت پیراهن را در نیاورید و من دوباره پیراهنم را درآوردم. واقعاً تقصیر من نیست، دو اخطار گرفتم که هر دوی آنها برای برهنه شدن بود، اما انشاالله اهدافم ادامه پیدا کند و اخطار بگیرم (می خندد).


سرویس خبر شماره: 1822879 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 18:36 |
305 |

0نظرات

اگر بچه های ما در قسمت اول فصل اعتماد به نفس بیشتری داشتند.