جلالی با تجربه ای متفاوت راهی سیرجان شد


سرویس خبر شماره: 1845804
08 مهر 1401 ساعت 11:23 |
1.1 هزار |

1نقطه نظر

او در اولین تجربه ملی خود بسیار آماده نشان داد تا نظر صاحبنظران را به خود جلب کند و رقابت مدعیان سمت چپ تیم ملی برای حضور در جام جهانی را بیش از پیش جذاب کند. حالا کارلوس کی روش با مشکل مواجه شده و باید بازیکنان مورد نظر خود را از میان خواستگاران انتخاب کند.

در حالی که برخی تصور می کردند سرمربی پرتغالی روی نام این بازیکن جوان خط قرمز بکشد، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه آمادگی و درخشش جلالی در تمرینات باعث شد تا اعتماد کی روش را جلب کرده و مقابل بهترین ستاره های اولیه اروگوئه بازی کند. .

ملی پوشان استقلال با بازگشت فیفادی اخیر به فهرست این تیم پیوستند.

جلالی با تجربه ای متفاوت راهی سیرجان شد

با توجه به دوری تیم ملی از تمرینات استقلالی و خستگی فیفادی باید دید ساپینتو در رویارویی حساس با گل گهر چه برنامه ای برای مدافع ملی پوش خود دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی که در اتریش اردو داشت، با انجام دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال و کسب 4 امتیاز سرانجام به ایران بازگشت.

صالح حردانی، سید حسین حسینی و ابوالفضل جلالی که سه نماینده استقلال در تیم ملی بودند حالا به جمع آبی پوشان اضافه شده اند.

جلالی پیش از این به اردوی تیم ملی دعوت شده بود اما کی روش برای اولین بار در بازی با اروگوئه به او فرصت بازی در سمت چپ را داد.

این بازیکن که می تواند جایگزین مطمئنی برای احسان حاج صفی در جام جهانی باشد، تمرینات خود را از استقلال از سر گرفته است اما تنها امروز و در آخرین تمرین قبل از بازی فردا می تواند با هم تیمی هایش تمرین کند.