جلالی: تأثیر کی روش در محیط اجتماعی بیشتر است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجید جلالی تغییر نیمکت تیم ملی و حضور مجدد کی روش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خیلی مهم و درست بود. اخیرا که تیم با مربی قبلی کار می کرد، بازخوردهای دریافتی از بچه ها نشان می داد که کنترل چندانی روی تیم وجود ندارد. ما در یک تورنمنت بزرگ بازی می کردیم و باید تسلط کافی وجود داشت تا نظم و انضباط در تیم وجود داشته باشد. با فضای اجتماعی که الان داریم، به نظر کارایی کیروش بیشتر است.

وی که میهمان شبکه سه بود با اشاره به اینکه کی روش شناخت زیادی از بازیکنان فعلی دارد، خاطرنشان کرد: مربی ای را آورده ایم که با فضای روحی ما و ویژگی های اقلیمی و فرهنگی ما آشناست. او می داند که چگونه با بازیکنان صحبت کند. چه جنبه هایی را همراهی کنند تا متقاعد شوند. یا باید یک مربی داخلی استخدام می‌کردیم یا اگر بنا به دلایلی این کار را انجام ندادیم، این بهترین انتخاب بود.

این مربی و کارشناس فوتبال افزود: شاید بزرگترین تهدیدی که برای تیم ملی وجود دارد جو روانی بازیکنان است که با توجه به شرایط اجتماعی موجود داریم. هیچکس جز سرمربی نمی تواند چنین شرایطی را تحمل کند. وقتی خودمان در باشگاه کار می کنیم، اگر بحرانی پیش بیاید، حتی مدیر مداخله کند، شاید شرایط بدتر شود، اما این سرمربی است که از عهده کار بر می آید.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1854035
27 نوامبر 1401 ساعت 08:14
8K |

2نقطه نظر

این وضعیت بزرگترین تهدید برای تیم ملی است

مجید جلالی معتقد است در شرایط اجتماعی کنونی تاثیر کی روش در تیم ملی زیاد است.

        جلالی: تأثیر کی روش در محیط اجتماعی بیشتر است