جلسه رسیدگی به شکایت سپاهان از فدراسیون در CAS برگزار شد


سرویس خبر شماره: 2021317
25 مه 1403 در 2:32 ب.ظ.
7K امتیاز خبر|

12نقطه نظر

جلسه رسیدگی به شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برگزار شد.

جلسه رسیدگی به شکایت سپاهان از فدراسیون در CAS

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه سپاهان در پایان هفته چهارم لیگ برتر با مجازات بی سابقه انضباطی در فوتبال ایران مواجه شد که شامل کسر 4 امتیاز، تعدیل قرارداد 6 بازیکن و پرداخت مبلغ شد. 40 میلیارد تومان جریمه برای عدم رعایت ضوابط مرتبط با سقف بودجه.

سپاهانی ها بلافاصله به این رای اعتراض کردند و کمیته استیناف با بازگرداندن 4 امتیاز کسر شده به طلایی پوشان اصفهانی رای کمیته انضباطی را رد کرد و البته مهلت محدودی را نیز برای اصلاح قرارداد 6 بازیکن این تیم تعیین کرد.

باشگاه سپاهان که رای کمیته استیناف را منصفانه ندانست، این رای را به دادگاه عالی ورزش رساند و امروز پس از گذشت چندین ماه، جلسه رسیدگی به شکایت سپاهان از فدراسیون برگزار شد و تصمیم نهایی در این خصوص انتظار می رود به زودی منتشر شود.

2021823

باشگاه سپاهان اطلاعات این دیدار را در سایت خود و دیگر رسانه های رسمی منتشر کرد:
* جلسه رسیدگی به شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در دادگاه CAS برگزار شد.
در این جلسه تیم حقوقی و بین المللی باشگاه سپاهان با طرح شکایت خود مدارک قانونی مورد نظر را در رابطه با شکایت از فدراسیون فوتبال در خصوص بحث سقف بودجه ارائه کرد.
*همچنین در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، قاضی CAS پس از شنیدن توضیحات سپاهان از نمایندگان فدراسیون فوتبال خواست دفاعیات خود را ارائه کنند.
* پس از دفاعیات نمایندگان فدراسیون فوتبال و تبادل پرونده های حقوقی، تصمیم دادگاه CAS در خصوص این پرونده متعاقبا اعلام می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی