جمله جالب مورینیو به ستاره رم / پسر خوب جالوروسی کیست؟

وی در ارزیابی این بازی گفت: در مجموع از نظر خونسردی که در بازی داشتیم بهترین بازی ما بود تا به نتیجه مطلوب برسیم اما این بازی سخت تر از آن چیزی بود که به نظر می رسید، در این بازی مونتزا در اوایل بازی به ما مشکلاتی داد. بازی و باید آنها را تحت فشار قرار می دادیم: “مونتزا تیم بسیار جالبی است و وقتی بازیکنان مصدوم آنها برگردند، خیلی بهتر خواهند شد.”

پس از آن بازی، ژوزه مورینیو که شاگردانش در هفته چهارم سری آ ایتالیا با نتیجه 3 بر 0 مونتسا را ​​شکست دادند و با 10 امتیاز به برتری خود ادامه دادند، در مورد تیم دو گل خود در این دیدار گفت: فصل گذشته که در مقابل یوونتوس بازی کردیم. در ورزشگاه المپیک و وقتی دیبالا تعویض شد، به او گفتم: “تو واقعا پسر خوبی هستی.” در آن مسابقه، به جای پائولو، همان حرف را برای او تکرار کردم و با هم خندیدیم که چقدر اوضاع از آن زمان تغییر کرده است.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رم افزود: امشب شب دیبالا بود اما تامی آبراهام هم در این بازی خیلی خوب بود و با آن سبک بازی آبراهام و با بازیکنانی مانند بالوتی، الدور شومرودوف پیشرفت خواهیم کرد و آنها کمک خواهند کرد. “دیبالا در این مسابقه فوق العاده بود، او بازیکن بسیار با استعدادی است و در دفاع به ما کمک کرد.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی