جنجال ادامه دارد: سانه در وسط بازی بایرن آزاد شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ روز گذشته در چارچوب هفته سی ام بوندس لیگا به مصاف هرتابرلین رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 مقابل این تیم به برتری برسد.

در هفته های اخیر نام سانه به جنجال های بایرن گره خورده و درگیری او با سادیو مانه شایعات زیادی را پیرامون این تیم به راه انداخته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لروی سانه ستاره بایرن مونیخ در اواسط بازی این تیم مقابل هرتابرلین نیمکت نشین را ترک کرد و به همین دلیل بسیاری منتظر جنجال های بیشتری هستند.

جنجال ادامه دارد: سانه در وسط بازی بایرن آزاد شد!

با شروع حدس و گمان ها در مورد دلیل، او تنها یک دقیقه بعد دوباره ظاهر شد و روی نیمکت نشست. خیلی ها دلیل این اقدام او را استفاده از دستشویی عنوان کرده اند، اما برخی دیگر معتقدند 40 ثانیه برای این کار کوتاه است و هنوز مشخص نیست که چرا او به رختکن بازگشته و رفته است، قصد برداشتن چیزی را داشته یا نه.


سرویس خبر شماره: 1934536
11 اردیبهشت 1402 ساعت 10:58 |
12.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اما اقدام سانه در این دیدار جنجال دیگری را برای آنها به همراه خواهد داشت. این بازیکن نیمکت نشین در دقیقه 32 به طور ناگهانی از روی نیمکت بیرون آمد و در تونل های منتهی به رختکن ناپدید شد.

1835977

این پیروزی باعث شد تا شاگردان توماس توخل به لطف تساوی دورتموند مقابل بوخوم به صدر جدول بوندسلیگا بازگردند و تا حدودی شرایط را آرام و بهبود بخشند.