جنجال اشک های او در پیکان شهر; تیم!

این دیدار دوستانه از ابتدا با حواشی پی در پی ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی و برخی بازیکنان این تیم همراه بود. در نیمه اول رفتار عجیب سرمربی و تعدادی از بازیکنان ملاثانی استقلال داور را ناراحت کرد و باعث شد تا دو بار از کارت قرمز خود استفاده کند.

ملاثانی سرمربی تیم عصبانی در اعتراض به تصمیم داور تیمش را از زمین بیرون کشید. خروج بازیکنان استقلال از زمین با ناامیدی تیرها همراه بود. نکته عجیب این بود که اشکش و همراهان استقلال ملاثانی به رفتارهای عجیب خود ادامه دادند.

در نهایت در حالی که بازی تا دقیقه 65 بدون گل مساوی بود، داور مسابقه یک پنالتی آشکار را روی پیکان اعلام کرد که جنجال بزرگی را به دنبال داشت.

عجیب اینکه علیرغم درخواست های مکرر مسئولان پیکان برای ایجاد فضای آرام در بازی، جنجال ها از ابتدای نیمه دوم ادامه داشت و شاهد اعتراضات زیادی از سوی اشکش و بازیکنان بودیم.

سرمربی استقلال ملاثانی در بازی دوستانه با پیکان جنجال به پا کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال پیکان که قرار بود امروز در دیداری تدارکاتی با تیم ملی امید برگزار شود، این دیدار را لغو کرد و از ساعت 18 دوشنبه به مصاف استقلال ملاثانی رفت.

اعتراض اعضای تیم ملاثانی به عملکرد داور باعث شد حتی داور یک بار تصمیم به ترک بازی بگیرد اما در نهایت با وساطت مجتبی حسینی و دیگر کادرفنی پیکان بازی ادامه پیدا کرد.


سرویس خبر شماره: 1836319
10 آگوست 1401 @ 19:50
10.7 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

دیدار دوستانه پیکان و ملاثانی به نیمه رسید

در نهایت دیدار دو تیم ناقص ماند و اعضای تیم استقلال ملاثانی ورزشگاه اختصاصی ایران خودرو را ترک کردند تا رفتار عجیب کادر فنی ملاثانی در اذهان فوتبالدوستان باقی بماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی