جنجال بازیکن لیگ برتری/ اعتیاد به گاز مخدر عجیب و ارزان!

انتشار عکس دله آلی، فوتبالیست 26 ساله انگلیس و ستاره سابق تیم ملی این کشور در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است. علی در این عکس با یک بادکنک در دهان دیده می شود و چندین کپسول گاز خنده در اطراف او دیده می شود.

در انگلیس این که فوتبالیست و بازیکن سابق تیم ملی مانند دله آلی با فراموش کردن مسئولیت اجتماعی خود در چنین برنامه هایی شرکت می کند و عکس خود را به اشتراک می گذارد، با انتقادهای بی سابقه ای مواجه شده است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اگرچه استفاده از گاز خنده در حال حاضر در انگلیس غیرقانونی نیست، اما دولت آن کشور قصد دارد با ارائه لایحه ای استفاده غیرتخصصی از آن را ممنوع کند، زیرا بسیاری از مردم از این ماده شیمیایی به عنوان نوعی دارو استفاده می کنند. .

گاز خنده با نام شیمیایی اکسید نیتروژن در هنگام سوءمصرف نوعی ماده مخدر محسوب می شود و به همین دلیل دله آلی با انتقادات زیادی مواجه شده است. اشیاء دیگری در این تصویر دیده می شود که علی را در یک مهمانی حضور دارد و بنابراین در استفاده نادرست از اکسید نیتروژن یا گاز خنده تردیدی وجود ندارد.

در گزارش های اخیر پزشکی اشاره شده است افرادی که از گاز خنده به عنوان دارو استفاده می کنند پس از مصرف آن رفتار ضد اجتماعی از خود نشان می دهند. قیمت ارزان و در دسترس بودن این ماده انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.