جنجال بر سر طارمی: پنالتی نشد! (عکس)

تیم فوتبال پورتو پس از پیروزی 5-2 در اولین بازی فصل لیگ برتر پرتغال، در پایان بازی از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه ویزلا با نتیجه 1-0 پیروز شد اما طارمی بین تنها یک بار موفق به زدن تیر دروازه شد و موفق به گلزنی نشد. سومین بازی متوالی

پس از زمین خوردن طارمی با واکنش تند و خشمگین رافائل گوزو، هافبک ویزلا مواجه شد و او با ژست او مخالفت کرد و معتقد بود مرتکب خطا شده است اما طارمی با خونسردی به او پاسخ داد تا این آشفتگی به خیر ختم شود.

اما مهمترین صحنه ای که مهدی طارمی در کانون توجه قرار گرفت در دقیقه 79 رخ داد. جایی که مهاجم ایرانی پورتو پس از دریافت پاس داخل محوطه جریمه ویزلا و برخورد نه چندان جدی با اندرسون مدافع میانی تیم حریف سرنگون شد و در آستانه زدن پنالتی بود که حتی با تایید داور ویدیویی هم مواجه نشد. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی طارمی پس از دو بازی درخشان و به ثمر رساندن دو گل به هر یک از تیم های توندلا و ماریتیمو در سوپرکاپ و لیگ برتر پرتغال، امشب در دومین بازی فصل، امتیازات زیادی را به دست آورد. انگیزه برای ادامه این روند فوق‌العاده، دادن و تاثیرگذار بودن برای تیمش با گل زدن یا گرفتن پنالتی، اما این اتفاق برای او نیفتاد.

پورتو که قرار است هفته آینده در سومین بازی فصل لیگ برتر پرتغال حساس ترین بازی را مقابل اسپورتینگ لیسبون برگزار کند، در حال حاضر با 6 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به رقیب خود صدرنشین این رقابت هاست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

واژگونی در محوطه جریمه این بار با اعلام خطای پنالتی ملی پوش ایرانی پورتو همراه نشد.

طارمی در حالی که در بازی امشب مقابل ویزلا در ترکیب اصلی این تیم قرار داشت، مانند دو دیدار رسمی اخیر پورتو، فرصت چندانی برای گلزنی نداشت و کاملا در محاصره بازیکنان حریف قرار گرفت، اما روی یک موقعیت به پنالتی دست زد. در محوطه جریمه داور محکم مقابل او ایستاد.

ملی پوش ایرانی پورتو در دقایق 13، 44 و 72 سه پاس خطرناک انجام داد و موقعیت هایی خلق کرد اما هیچ کدام از آنها برای گل نخوردن تیم توسط هم تیمی هایش استفاده نشد و یک بار در دقیقه 2+45 از خط میانی به پنالتی رسید. ویزلا با ضربه سر مهدی طارمی وارد دروازه حریف شد که توپ او را دروازه بان حریف گرفت.


سرویس خبر شماره: 1838357
24 اوت 1401 ساعت 00:00
7.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

داور صحنه را از نزدیک دید.

اما در همان زمان داور به سرعت به سمت طارمی می رود و سینه به سینه مهاجم ایرانی پورتو را می بیند و به او اخطار جدی می دهد.

در دقیقه 90، پورتو از روی ارسال گالنو از سمت چپ زمین به گل رسید و توپ از کنار ضربه سر مهدی طارمی، ضربه سر ایوان مارکانو و 6 امتیاز در اواخر هفته دوم لیگ برتر به ثمر رسید. خطا پنالتی مهدی طارمی زود به ثمر رسید، چون خطا روی ستاره ایرانی این تیم اعلام نشد.