جنجال بزرگ باشگاهی: حمله بی سابقه و خشن به قطر!

همه ما، شما بیشتر از من، اجازه دهید این اتفاق 12 سال پیش بیفتد. پس از آن، مردم فرصت های زیادی برای گفتن داشتندبه هر حال این تصمیم رویه درستی نبود» یا «مردم در این بین نباید رشوه می گرفتند.“می دانم که این اتفاق افتاد، اما چیزی تغییر نکرد. مقامات فوتبال؟ آنها سیاستمداران فوتبال بودند. منظور شما یک پسر جوان برزیلی است، درست است؟”

بنابراین آنها مجبور بودند استادیوم های جدیدی بسازند و هیچ کس در مورد آن فکر نمی کرد یا حداقل در مورد آن صحبت می کرد. این وضعیت می تواند شما را عصبانی کند. چطور این اتفاق نمی افتد؟ من از منظر فوتبالی به موضوع نگاه می کنم و شرایطی را دوست ندارم که بازیکنان هر از چند گاهی در شرایطی قرار بگیرند که باید در این زمینه پیام بدهند. همه شما روزنامه نگار هستید و باید پیام بدهید. شما تندترین مقاله ها را در مورد این وضعیت ننوشته اید.

در چهره شما می بینم که به شما سرزنش می کنم که گفتید خبرنگاران باید بیشتر تلاش می کردند. صادقانه به زبان بدن و نحوه نشستن خود نگاه کنید. انگار می گویندنه، ما کارمان را انجام دادیم، اما تصمیم گیرندگان اینطور فکر می کردند

حالا که این اتفاق می افتد، اجازه دهید بازی ها پخش شوند. گرت ساوتگیت را مدام در موقعیتی قرار ندهید که او باید در مورد همه چیز صحبت کند. من یک سیاستمدار نیستم و او هم نیست. گرت سرمربی تیم ملی انگلیس است به او اجازه دهید کارش را انجام دهد و اگر می‌خواهید چیز دیگری در مورد آن بنویسید خودتان این کار را انجام دهید، اما هی، «کلوپ گفت» و «ساوتگیت گفت» را جستجو کنید و به نظر می‌رسد چیزی در شرف تغییر است.

یورگن کلوپ گفت: “به هر حال بازی ها را تماشا خواهم کرد، اما شرایط متفاوت است. من یک مستند قدیمی در مورد کل وضعیت تماشا کردم و زمانی که اعلام شد روسیه و قطر میزبان دو جام جهانی بعدی خواهند بوداین برای اولین بار در تاریخ اتفاق افتاد. همه ما می دانیم که چگونه اتفاقات رخ داده است. ما فکر کردیم، وای، چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد؟

فکر می کنم 12 سال پیش بود و اکنون جام جهانی در آستانه شروع است. همه افراد درگیر باید در آن زمان متوجه می شدند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. در مورد حقوق بشر و افرادی که در شرایط مساعد کار می کنند صحبت کنید و البته سخت است. ما نتوانستیم جام جهانی را در تابستان برگزار کنیم و مشکل دمای بالا بود. هوا خیلی گرم بود و در قطر ورزشگاهی وجود نداشت یا شاید فقط یکی بود.

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول همچنان مخالف میزبانی قطر از جام جهانی است.

جنجال بزرگ باشگاهی: حمله بی سابقه و خشن به قطر!

این شرایط ربطی به آنها ندارد. اکنون جام جهانی نزدیک است و همه ما اجازه می دهیم این اتفاق بیفتد. پنج سال پیش هیچ کس در آن زمان کاری انجام نمی داد و اکنون ما نمی توانیم چیزی را تغییر دهیم. ادامه دهید، افراد بزرگی در قطر حضور دارند و اینطور نیست که همه چیز بد باشد، اما در وهله اول میزبانی قطر منصفانه نبود.


سرویس خبر شماره: 1851985
14 نوامبر 1401 در 05:27 ب.ظ
9.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

می دانستی و چیزی نگفتی:

اینجا ما مقصریم اما الان به بازیکنان می گویید که اگر بازوبند خاصی نبندید طرف مردم نیستید و اگر کار خاصی انجام دهید طرف آنها هستید. نه، آنها بازیکن هستند. این یک تورنمنت است، ما باید آن را برگزار کنیم و بازیکنان باید بازی کنند و بهترین های خود را برای کشورشان ارائه دهند..

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرار است دو هفته دیگر جام جهانی در قطر آغاز شود، اما همچنان در مورد کشور میزبان جنجال های زیادی وجود دارد. 15 نفر از 22 عضو کمیته اجرایی فیفا که در این انتخاب نقش داشتند، با اتهامات جنایی روبرو شده اند یا توسط هیئت حاکمه فوتبال تعلیق شده اند. حتی سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا، سال ها بعد علناً اعتراف کرد که این تصمیم اشتباه بوده است. گزارش ها مبنی بر کشته شدن 6500 کارگر مهاجر در جریان ساخت و ساز در کانون توجه بوده است و یورگن کلوپ در دهه گذشته به شدت از این روند انتقاد کرده است.

آیا واقعاً فکر می کنید ما در وهله اول به اندازه کافی تلاش کردیم؟ از هری کین بپرسید آیا بازوبند را رها می کند، هری کین می گوید که این کار را خواهد کرد و همه می گویند لطفا اظهار نظر سیاسی نکنید. این موضوع توسط افراد دیگری ارسال شده است. من نمی گویم که شما باعث آن شدید، اما همه ما اجازه دادیم این اتفاق بیفتد. ربطی به قطر ندارد. آنها به دلایلی میزبان جام جهانی بودند و این برای آنها خوب است. من مسابقات را تماشا خواهم کرد، اما بله، این مسابقات با سایر جام های جهانی متفاوت است.



مجله اخبار فوتبال خارجی