جنگ بزرگ در جام حذفی با حضور کارشناس!

یکی از دیدارهای مهم امروز فوتبال ایران به جدال شاگردان الهامی و ربیعی اختصاص دارد.

جنگ بزرگ در جام حذفی با حضور کارشناس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های فوتبال هوادار تهران و مس رفسنجان از ساعت 15 امروز در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم می روند تا نبرد لیگ برتر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را آغاز کنند.

از سوی دیگر ساکت الهامی به عنوان سرمربی دو دوره از سه دوره قبلی این مسابقات امروز تیمش را مقابل نماینده پرمهر رفسنجان هدایت می کند تا پس از برد بزرگ در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس نتیجه ارزشمند دیگری کسب کند.


سرویس خبر شماره: 1871384
01 مارس 1401 در 11:11 ق.ظ |
1.5 هزار |

0نقطه نظر

اردوها در هتل بود اما در استادیوم…

دو تیمی که برای این دیدار در هتل اوین کنار هم اردو زده اند، با توجه به فرم خوبی که در روزهای اخیر داشته اند و هر دو مقابل فولاد و پرسپولیس، دو تیم قدرتمند ایران، در صورت صعود به مرحله بعد. تیم های فوتبال وارد این بازی خواهند شد و می توان به عنوان حریفی سرسخت برای سایر مدعیان قهرمانی در جام حذفی نگاه کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مس رفسنجان که همیشه یکی از بهترین تیم‌های سال‌های اخیر بوده، اما شانس کسب سهمیه را نداشته است، بسیار امیدوار است از این مسابقات برای حضور در آسیا شانس خود را امتحان کند.

شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان در شرایطی وارد این دیدار می شوند که در مرحله قبل در خانه ذوب آهن را شکست داده بودند و در ادامه تساوی باید به مصاف هوادارانی بروند که چادرملو را هم شکست دادند. این مرحله با یک برد اقتصادی 1-0 همانطور که برای مسابقات حذفی لازم است.

1803644