جهانبخش باورنکردنی برای جام جهانی (عکس)

عکس های منتشر شده از اردوی تیم ملی جهانبخش را در حال تکرار گام دیدنی خود نشان می دهد. البته کاهش توانایی شماره هفت تیم ملی به چنین کنترل چشمگیری در حق این بازیکن ناعادلانه تلقی می شود، اما بر کسی پوشیده نیست که چنین اقداماتی علیه ستاره های تیم هایی مانند انگلیس، ولز یا آمریکا می تواند کمک کننده باشد. تا اعتماد به نفس این بازیکن و البته سایر ملی پوشان افزایش یابد.
باید منتظر ماند و دید که آیا علیرضا شانس تکرار این الگوی کنترل توپ در جام جهانی را دارد؟



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1844837
31 سپتامبر 1401 @ 10:24 ق.ظ |
33.9 هزار |

9نقطه نظر

وینگر خوش بین تیم ملی نسبت به کنترل توپ تماشایی و جذاب خود بی تفاوت نیست.

جهانبخش باورنکردنی برای جام جهانی (عکس)

کاپیتان تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی که با گل ها و پاس گل های فراوان خود نقش اول را در صعود ایران به جام جهانی ایفا کرده بود، اکنون در اردوی اتریش و در جمع شاگردان کارلوس کی روش حضور دارد. انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در جام جهانی او دارد.
ستاره تیم ملی که ضربه سر او مقابل زابالتا در جام جهانی 2014 و آخرین بازی ایران و آرژانتین در ذهن هواداران تیم ملی حک شده، به نظر می رسد ضربه خاصی را برای جام بعدی جهان بر جای گذاشته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نمایش فوق العاده علیرضا جهانبخش مقابل استرومگرتس در لیگ اروپا تنها به دبل این بازیکن خلاصه نشد. مهار توپ فوق العاده علیرضا مقابل حریف در دیداری اروپایی مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفت. کنترل توپ، کاری که نیمار و حکیم زیاش قبلا انجام داده بودند.