جهانبخش با لبخند وارد لیگ قهرمانان شد (تصویر)

ستاره ایرانی فاینورد امیدوار است با تیمش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

جهانبخش با لبخند وارد لیگ قهرمانان شد (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1937280
24 مه 1402 ساعت 02:30
735

0نقطه نظر

تیم فوتبال فاینورد یکی از بازی های هفته سی و دوم لیگ اردیویسه هلند را از ساعت 18:15 امشب در ورزشگاه دی کویپ به مصاف گواهد ایگلز خواهد برد. اختلاف امتیاز با آژاکس رده سومی، حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا (گروه یا پلی آف) را مشخص می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این بازیکن که حدود سه هفته پیش مقابل رم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به میدان رفت و با فاینورد از رسیدن به نیمه نهایی بازماند، حالا با این تیم در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ اردیویژه و صعود مستقیم به لیگ برتر قرار دارد. لیگ قهرمانان اروپا و می تواند به افتخار جدیدی دست یابد.

علیرضا جهانبخش که روزهای فوق العاده ای را در آلکمار سپری کرد و حالا به روزهای خوبش در فاینورد نزدیک شده است، در چهار هفته اخیر لیگ اردیویسه هلند یک بار نیمکت نشین بوده و در سه دیدار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. برای او تمام شود

1874968

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا جهانبخش در چهار فصل مختلف فوتبال از جمله دو سال اخیر تجربه حضور در رقابت های اروپایی را به دست آورد اما همچنان مانند برخی از لژیونرهای ایرانی از جمله مهدی طارمی، سردار آزمون و… لیگ قهرمانان او نمی‌دانست که احتمالاً سال آینده به آن شهرت خواهد رسید.