جهانبخش دوباره عنوان مهندس را به دست آورد! (عکس)

تیم فوتبال فاینورد در حالی که برای چهارمین بازی متوالی علیرضا جهانبخش را در ترکیب اصلی خود از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه فیلیپس در اختیار داشت، یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ اردیویسه هلند را به مصاف هم رفت. آیندهوون سوم شد که علیرغم عملکرد هجومی جهانبخش و نمایش کم رنگش ناکام ماند.

ملی پوش ایرانی که به کسب عنوان بهترین بازیکن فصل هلند و قرار گرفتن در رده دوم برترین پاس گل های لیگ اردیویژه با آلکمار عادت کرده است، امیدوار است امسال نیز این موفقیت را با فاینورد تکرار کند. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سه روز پس از به ثمر رساندن دو گل مقابل استروم گراتس اتریش در هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا که بهترین عملکرد فصل 2022-2023 را به ثبت رساند، برای علیرضا جهانبخش فرصتی برای این کار ایجاد می شود. ستاره ایرانی قبل از اضافه شدن اردوی تیم ملی یک نمایش خوب دیگر داشته باشد که همین کار را کرد.

فاینورد با گل دقیقه 83 با نتیجه 4 بر 3 مغلوب آیندهوون شد تا نتوانست 16 امتیازی شود و با این باخت به رده سوم سقوط کرد تا حریفش موقتاً صدرنشین لیگ اردیویژه هلند شود.

جهانبخش با انداختن پا و گرفتن آن توپ بزرگ، مقدمه ایجاد موقعیت گلزنی برای تیمش شد.
جهانبخش در بین سه مدافع آیندهوون، ادریسی را با یک پاس گسترده و دیدنی در موقعیت خوبی قرار داد و اولین گل فاینورد را به ثمر رساند.

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد پس از درخشش در لیگ اروپا و زدن دو گل مقابل استروم گراتس اتریش، امروز سومین پاس گل خود را در این فصل در لیگ اردیویژه داد و در رده سوم فهرست بهترین پاسورهای لیگ هلند قرار گرفت.

در دقیقه 3 بازی امروز مقابل آیندهوون، جهانبخش با پرس روی مدافع چپ حریف و گرفتن توپ، حالت هجومی به تیمش داد و دست به حمله زد که در ادامه خیلی سریع و با پاس گسترده تماشایی اوساما ادریسی، توپ را به دست آورد. در زمان مناسب موفق شد این بازیکن با یک ضربه فنی استثنایی از پشت محوطه جریمه گل اول را به ثمر برساند.

ملی پوش ایرانی فاینورد که با صبر و توقع توانسته بود به جمع 11 بازیکن اصلی برسد و در دو بازی لیگ اردیویژه نیز پاس گل داده بود، امروز نیز خیلی زود به این روند ادامه داد و موفق شد یک گل به ثمر برساند. تک گل در مهمترین بازی هفته لیگ هلند باید تاثیرگذار باشد و فاینورد را از آیندهوون جلو بیاندازد.

عملکرد درخشان ستاره ایرانی و پاس گل فاینورد برای جلوگیری از باخت سنگین این تیم کافی نبود.

جهانبخش دوباره عنوان مهندس را به دست آورد!  (عکس)


سرویس خبر شماره: 1844317
27 سپتامبر 1401 @ 20:46
4.3K |

0نقطه نظر

تمرین گل ها قبل از اردوی ملی؛

یاران جهانبخش که در فصل جدید لیگ اردیویژه هلند در هیچ بازی شکست نخورده بود و پنج برد و یک تساوی کسب کرده بود، در بازی امروز مقابل آیندهوون و در یک بازی جذاب و خیره کننده که منجر به هفت گل شد، نتوانست به روند خوب خود ادامه دهد. در نهایت شکست خوردند.