جوآئو الان؟ احتمالا نه …

❤️

“من فکر می کنم بهترین زمان برای بازی با آرسنال حدود سه سال پیش بود … از زمانی که میکل وارد شد، او کار درخشانی انجام داده است.”

کریسمس را از همه ما در Arsblog و از Archer و Lana (تصویر زیر که نشان می دهند دقیقاً چگونه باید چند روز آینده را در صورت امکان سپری کنید) مبارک است.

برنامه جشن از دوشنبه در برابر چکش ها آغاز می شود، قبل از اینکه در شب سال نو به مصاف برایتون برویم. بعد از آن نیوکاسل است و پس از آن یک تساوی در جام حذفی مقابل آکسفورد یونایتد برگزار می شود، سپس ما با دربی شمال لندن خارج از خانه و منچستریونایتد در خانه یک هفته بعد روبرو می شویم. این لزوماً پر هیجان ترین مسابقه ای نیست که در این دوره از فصل دیده ام، اما بازی های بسیار دشواری در آن وجود دارد.

https://arseblog.com/2022/12/joao-now-probably-not/ منبع:

اندرو

با این حال، از سوی دیگر، بسته به تعداد دست‌های شما در این مرحله، دیدیم که یک بازیکن با رتبه بالا در یک باشگاه بزرگ در ژانویه 2021 به صورت قرضی وارد شد و آن بازیکن کاپیتان باشگاه ما شد. هر چند این یکی، من فقط نمی توانم آن را ببینم. من گمان می‌کنم که نیاز ما به یک فوروارد راهی خوب برای نماینده، از طریق بهترین دوستش در رسانه‌ها، برای تبلیغ در دسترس بودن مشتری‌اش باشد. با این حال، اگر آرتتا و ادو به این نتیجه رسیدند که ارزش رفتن را دارد، در این مرحله باید به قضاوت آنها اعتماد کنید.

من از این نقل قول دیوید مویس از پرس خود لذت بردم وقتی از او پرسیدند که آیا اکنون، پس از تعطیلات جام جهانی و دوره بدون فوتبال رقابتی، بهترین زمان برای وستهم برای رویارویی با آرسنال است یا خیر. او گفت:

هر کاری که در این دوره جشن انجام می دهید، چه کریسمس را جشن بگیرید یا نه، بهترین ها را برای شما آرزو می کنم، هر طور که می خواهید انجامش دهید. امیدوارم بتوانید در این زمان از سال با دوستان و خانواده و کسانی که دوستشان دارید باشید، زیرا زمانی که به آن می رسد، این چیزی است که از همه مهمتر است. انشالله شما و خانواده تون آرامش، سلامتی و شادی داشته باشید.

که به نظر پول زیادی می رسد. از سوی دیگر، اگر اهداف او شما را در مسابقه قهرمانی نگه دارد، در نهایت به یک سیب زمینی کوچک تبدیل می شود. شاید او تمام مدت در باشگاه اشتباهی بوده است، زیرا او به وضوح یک استعداد است، اما تعداد او در اتلتیکو مادرید عالی نیست و برای چنین پولی، قمار قابل توجهی خواهد بود. همچنین قیمت بازیکنان قرضی این روزها کمی ذهنی است. ما در تمام آن ژانویه پیش در قرارداد دنیس سوارز در مجموع 5 میلیون پوند گرفتیم، و به یاد دارم که با ایوان پریشیچ ارتباط داشتیم و اینتر از ما مبلغ 6 میلیون پوند + دستمزد را نقل می کرد. که توضیح می‌دهد که چرا این اتفاق نیفتاد، اگرچه متعاقباً فکر می‌کنم ما باید تصمیم‌گیری مبهم بازیکن را بر اساس جایی که در حال حاضر است در نظر بگیریم.

در بخش نقل و انتقالات، اوضاع آرام به نظر می رسد، اما گزارشی وجود دارد که به دنبال قرارداد قرضی ژائو فلیکس، مهاجم اتلتیکو مادرید هستیم. طبق گزارشات، این کار به مبلغ قرضی حدود 8 میلیون پوند به اضافه پرداخت دستمزد بازیکن به طور کامل نیاز دارد. این دستمزدها، بسته به وب‌سایتی که هنگام جستجوی «حقوق joao felix» در گوگل به آن اعتقاد دارید، بین 250000 یورو در هفته تا 280000 یورو در هفته است. این بدان معناست که اگر او در هفته اول ژانویه وارد تیم شود، مجموع هزینه ای حدود 13 میلیون یورو خواهد داشت.

درست است، فعلاً همین است. مطمئن شوید که امروز صبح کمی دیرتر به ما بپیوندید در Patreon برای پادکست پیش نمایش وستهام ما.

یک وبلاگ بسیار سریع شب کریسمس برای شما. واقعاً زمان زیادی فراتر از آنچه از کنفرانس مطبوعاتی مدیر در روز پنجشنبه به دست آوردیم، وجود ندارد.

صبح همگی بخیر.