جوان ترین ستاره سورپرایز ایران می شود؟ (عکس)

او با انگیزه و روحیه زیادی در ترکیب تیم ملی حضور دارد و کارش را انجام می دهد. جلالی که جوان‌ترین بازیکن ایران در جام جهانی به حساب می‌آید، ممکن است مانند دو جام جهانی قبلی که کی روش در ترکیب ایران شگفتی‌هایی داشت، هواداران فوتبال داخلی را غافلگیر کند.

جلالی امیدوار است دو روز مانده به بازی با انگلیس بتواند اعتماد کی روش را جلب کند و در سمت چپ ایران بازی کند. اگرچه کار دشواری خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

جلالی که در بازی های دوستانه تیم ملی در سمت چپ خط دفاعی بازی کرده و عملکرد نسبتا خوبی داشته است، حالا یکی از گزینه های اصلی کی روش برای این پست است. اگرچه چپ دست های زیادی مثل احسان حاج صفی، میلاد محمدی یا حتی وحید امیری در لیست ایران حضور دارند، اما با توجه به شرایط مسابقات تدارکاتی، جلالی هم شانس خوبی برای بازی دارد.

ابوالفضل جلالی با روحیه بالایی به تمرینات خود ادامه می دهد و امیدوار است شگفتی کارلوس کی روش در ترکیب ایران باشد.

جوان ترین ستاره سورپرایز ایران می شود؟  (عکس)


سرویس خبر شماره: 1854219
28 نوامبر 1401 @ 10:58 ق.ظ |
2.5 هزار |

4نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شروع فصل جاری لیگ برتر ایران کمتر کسی فکر می کرد ابوالفضل جلالی یکی از ستاره هایی باشد که در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد و راهی لیگ برتر جهان شود. اما با تلاش زیاد و نمایش های خوب در ترکیب استقلال، چشم دراگان اسکوچیچ و سپس کارلوس کی روش را گرفت و راهی قطر شد.