جوان لیورپول پس از تمجید بزرگ یورگن کلوپ – باشگاه لیورپول در موقعیت جدید مطمئن است

سرمربی گفت: «وقتی به لوک چمبرز نگاه می‌کنم، فکر می‌کنم وای، او همه چیز را برای یک هافبک میانی دارد. “به غیر از یک بدن.”

مدافع میانی چپ من چندین بار در تیم زیر 21 سال، در لیگ جوانان یوفا و غیره بازی کرده ام.

قبل از اولین بازی دوستانه قرمزها در کمپ تمرینی دبی مقابل لیون، کلوپ در مصاحبه قبل از بازی خود، چمبرز را به دلیل تمجیدهای بی درنگ مورد توجه قرار داد.

اگرچه کلوپ در برخی مواقع از هر دو مدافع راست طبیعی جو گومز و جوئل ماتیپ در سمت چپ جفت دفاع میانی استفاده کرده است، اما به ندرت می توان یک تناسب مناسب پیدا کرد، همانطور که در مورد ویرجیل فن دایک و ابراهیما کوناته وجود داشت.

او گفت: “وقتی چنین چیزی را می شنوید، همیشه اعتماد به نفس بسیار زیادی را افزایش می دهد.”

لیورپول، انگلستان - شنبه، 1 اکتبر 2022: لوک چمبرز لیورپول در جریان مسابقه لیگ برتر 2 دسته 1 بین تیم های زیر 21 ساله های لیورپول و تیم های زیر 21 سال باشگاه آرسنال در آکادمی لیورپول.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

اگر پست های بیشتری برای بازی در اختیار داشته باشید و دفاع میانی و چپ داشته باشید، فرصت های بیشتری به شما می دهد، فکر می کنم می توانم هر دو را واقعا راحت انجام دهم.

https://www.thisisanfield.com/2022/12/liverpool-youngster-confident-in-new-position-after-huge-jurgen-klopp-praise/ منبع:

در آینده، هرگز نمی دانید، من می توانم یک مدافع میانی چپ یا یک دفاع چپ باشم. همیشه امتحان کردن موقعیت‌های جدید خوب است.»

اما من فقط به رفتن در باشگاه ادامه می‌دهم و تا جایی که می‌توانم به ورزش کردن ادامه می‌دهم و مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.»

چمبرز در طول مصاحبه اش لبخند می زد و اضافه کرد: «همیشه خوب است که موقعیت جدیدی به بازی خود اضافه کنید.

او ادامه داد: “اگر آنها بخواهند من را در پست دفاع میانی یا دفاع چپ قرار دهند، فکر می‌کنم می‌توانم در آنجا کار کنم.”

صحبت کردن با LFCTV بین دو بازی، چمبرز در تمجیدهای کلوپ غرق شد و به دنبال رفع نقصی بود که در حال حاضر به عنوان مدافع میانی دارد.

“من امیدوارم [being versatile helps my chances at first-team level].

شنیدن صحبت های مربی با شور و شوق در مورد یک بازیکن جوان در این زمینه جالب بود، به خصوص با توجه به اینکه چمبرز در پست دفاع چپ قرار داشت.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 31 ژوئیه 2022: لوک چمبرز لیورپول در جریان یک بازی دوستانه پیش فصل بین لیورپول اف سی و آر سی استراسبورگ آلزاس در آنفیلد.  استراسبورگ 3-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لوک چمبرز، مدافع لیورپول در طول مدت حضورشان در دبی از سوی یورگن کلوپ تمجید کرد، که او آن را به عنوان “تقویت اعتماد به نفس واقعا بزرگ” تلقی کرد.

از این نظر، منطقی است که روی بازیکنی با پتانسیل چمبرز در این مرحله اولیه کار کنیم تا به طور بالقوه به گروه دفاعی اضافه شود.

این بازیکن 18 ساله در شکست 3-1 مقابل لیون به عنوان یک مدافع میانی سمت چپ از روی نیمکت آمد، قبل از اینکه در پیروزی 4-1 مقابل آث میلان بدون استفاده بماند.