جوک جالب کارلوتو: به تک تک بازیکنانم گفتم تو بهترین بودی!


سرویس خبر شماره: 2008134
21 مارس 1402 در 01:43
319 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از دیدار رئال مقابل سلتاویگو از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

جوک جالب کارلوتو: به تک تک بازیکنانم گفتم تو بهترین بودی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید عصر امروز با ارائه نمایشی عالی موفق شد با 4 گل سلتاویگو را شکست دهد. کارلو آنچلوتی در جریان صحبت های بعد از بازی خود از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و به آنها تبریک گفت.

صفت پرسپولیسگفتگوی شما با وینیسیوس در پایان بازی؟
به او گفتم او بهترین است. چون او از همه بازیکنان بهتر است. بعد رفتم طرف دیگه و همینو جدا به ناچو و رودیگر گفتم. این را می توانم به همه بازیکنان بگویم. (می خندد)

صفت پرسپولیسعملکرد گولر؟
من متقاعد شده بودم که او می خواهد کاری انجام دهد. دریبل زدن و گلزنی او فوق العاده بود. او در تمرینات عالی است. شکی نیست که او آینده درخشانی در رئال مادرید خواهد داشت زیرا او استعداد بزرگی است.

2000203

صفت پرسپولیسکارت زرد غیرضروری وینیسیوس؟
این یکی از مشکلات جدید ماست. در چند بازی اخیر کارت های زیادی دریافت کردیم که نشانه خوبی نیست. باید با هم صحبت کنیم و با کمک هم مشکل را حل کنیم.

صفت پرسپولیسنمایش تیم در این بازی؟
انجام بهتر از بازی چهارشنبه آسان بود. همه بازیکنان عالی بودند و همه نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کردند. بازی ها در این مرحله از فصل مانند تله است و امشب از تله خارج شدیم.

صفت پرسپولیسنظرت در مورد هفته های آخر لالیگا چیست؟
ما با بیشترین اشتیاق وارد بازی ها می شویم. قبل از تعطیلات ملی بازی مهمی داریم و بعد از آن کورتوا و میلیتائو اضافه می شوند و تیم کامل تری خواهیم داشت.

صفت پرسپولیسمقایسه لیگ برتر و لالیگا؟
لیگ انگلیس از نظر شدت و سرعت بازی بهتر است اما لیگ اسپانیا در سطح تاکتیکی کیفیت بیشتری دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی