جی اسپیرینگ توضیح می دهد که چگونه “برنزه برنزه” او را در بیمارستان در کریسمس رها کرد – باشگاه لیورپول

علائم ممکن است به مرور زمان بدتر شوند، اما همانطور که اسپیرینگ توضیح می دهد، می توان آن را از طریق جایگزینی هورمون درمان کرد.

اسپیرینگ توضیح داد: “اولین تعطیلات کریسمس من در 17 سال کمی متفاوت از آنچه انتظار داشتم بود.”

لیورپول، انگلیس - شنبه، 26 نوامبر 2022: جی اسپیرینگ، مربی زیر 18 سال لیورپول، قبل از بازی لیگ برتر زیر 18 سال بین تیم های زیر 18 سال اورتون و تیم زیر 18 سال لیورپول، "مینی مینی دربی مرسیاید"، در مزرعه فنچ.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

جی اسپیرینگ که اکنون بازیکن/مربی در آکادمی لیورپول است، انتظار داشت آرام‌ترین دوره جشن خود در 17 سال گذشته را داشته باشد، اما در شب کریسمس به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

«برنزه‌ی ترک‌خورده» یکی از تغییرات بدن اسپیرینگ است که به گفته او باید زودتر معاینه می‌شد.

لیورپول امیدوار است او بتواند هر چه زودتر کار خود را از سر بگیرد، اما اولویت فوری باید سلامت و درمان او باشد.

پس از آزمایش خون با باشگاه، در شب کریسمس به من گفته شد که قبل از اینکه بدنم خاموش شود، باید فوراً به بیمارستان بروم. من به طور بالقوه ساعت ها/روزها با چیزی به نام بحران آدرنال فاصله داشتم.

این بازیکن 34 ساله که در اوایل سال جاری در نقشی منحصر به فرد به قرمزها بازگشت و در ابتدا در سال 2013 آن را ترک کرد، می گوید که به او گفته شده بود که بدنش پس از آزمایش خون قبل از کریسمس در آستانه خاموش شدن است.

اخلاقیات داستان – تغییرات بدن خود را نادیده نگیرید. اسپیرینگ در پایان گفت: مهم نیست چقدر کوچک هستند، آنها را بررسی کنید.

با فکر کردن به گذشته، بیش از یک سال است که علائم و تغییرات بدنم را نادیده می‌گیرم (برای شروع یک برنزه ترک خورده) بدون اینکه بررسی شود.»

«بعد از مشاهدات و آزمایشات بیشتر، تشخیص دادند که من مبتلا به بیماری آدیسون هستم. یک دقیقه طول کشید تا سرم را حل کنم، اما سپاسگزارم که اکنون تشخیص داده شده است که می توان آن را از طریق درمان جایگزینی هورمون کنترل و مدیریت کرد، و این چیزی نیست که اجازه بدهم بر زندگی من اثر بگذارد یا به من دیکته کند.

در یک پست در اینستاگراماسپیرینگ جزئیات ترسی را که باعث شد کریسمس را در بیمارستان سپری کند، فاش کرده است، جایی که تشخیص داده شد به بیماری آدیسون مبتلا شده است.

بیماری آدیسون یک اختلال نادر غدد فوق کلیوی است که با علائمی از جمله کمبود انرژی، ضعف، افزایش تشنگی و خلق و خوی ضعیف همراه است.

زود خوب شو، جی!



https://www.thisisanfield.com/2022/12/jay-spearing-explains-how-cracking-tan-left-him-in-hospital-at-christmas/ منبع: