حادثه دلخراش فوتبالیست معروف / سرقت از منزل آقای ستاره و کتک زدن همسرش

به گزارش نشریه آ اس اسپانیا، شبی که مهاجم هلندی تیم فوتبال والنسیا در خانه نبود، سه سارق نقابدار وارد خانه جاستین کلایورت شدند. این سه نفر که بخشی از یک باند حرفه ای و سازمان یافته بودند، پس از اطلاع از اینکه بازیکن سابق رم برای همراهی والنسیا در سفر به مایورکا در خانه نیست و سیستم امنیتی خانه اش از کار افتاده بود، قصد داشتند وارد خانه شوند. آنها بودند.

حادثه دلخراش فوتبالیست معروف / سرقت از منزل آقای ستاره و کتک زدن همسرش

خیلی سریع و تنها در دو دقیقه اتفاق افتاد و ظاهراً همسر کلایورت نیز دچار جراحات جزئی شد. پس از خروج سارقان از خانه، همسر بازیکن والنسیا با پلیس تماس گرفت و مشخصات تماس سارقان را که ظاهراً لهجه انگلیسی هم داشتند را به آنها داد.

طبق گزارش پلیس والنسیا، این سارقان احتمالاً بخشی از یک باند حرفه ای و سازمان یافته هستند که با بررسی فعالیت های رسانه های اجتماعی و تماشای فرصت هایی برای حمله به خانه های آنها، وضعیت زندگی فوتبالیست های شاغل در اسپانیا را از نزدیک زیر نظر دارند. در واقع، در ماه اوت سال گذشته، آنها به خانه سامو کاستیاخو، واقع در همان منطقه Batare حمله کردند. در آوریل 2022، آنها به خانه شاکردان موستافی، بازیکن لوانته، دیگر تیم والنسیا، نفوذ کردند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

آنها در حالی که همسر بازیکن هلندی در حال عبور از سگش در خیابان های محله بتارا در شهر والنسیا بود کمین کردند و به محض ورود او به خانه به او حمله کردند و برای ضرب و شتم او و اشیاء قیمتی شوهرش متوسل شدند. ساعت، جواهرات و لباس های گران قیمت و در مجموع 160 هزار یورو سرقت کردند.