حالا هاشمی نسب را می خریدم، می کشند!/ بمب بعضی ها آتش بازی نیست/ باید به پرسپولیسی ها هم اشاره کنم.

به مناسبت انفجار بمب های مختلف در فصل نقل و انتقالات به دیدار بانی انفجار بمب در فوتبال ایران رفتیم و با علی فتح الله زاده گفت و گو کردیم.

فتح الله زاده در خصوص واکنش هواداران پرسپولیس پس از انتقال هاشمی نسب گفت: اولاً مهدی خودش نمی خواست به استقلال بیاید و پرسپولیس 70 میلیون به او داد اما ما 100 میلیون برای 3 سال به او دادیم، البته آنها هم به او دادند. گفت استقلال یک سال این پول را داده است که اصلا صحت ندارد. اون موقع ها راستش فارس ها به من توهین نمی کردند ولی الان اگه یکی مثل هاشمی بزرگ می کردم می کشتن! آن زمان فضا خیلی خوب بود. باید به هواداران پرسپولیس هم اشاره کنم. بازیکنان استقلال هم خیلی خوشحال بودند و این خوشحالی بعد از گل هاشمی به پرسپولیس ده برابر شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مدیرعامل سابق استقلال که سال ها پیش با انتقال هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال اولین و بزرگترین بمب نقل و انتقالات را منفجر کرد، درباره این ماجرا می گوید: بمب هایی که الان می نویسید آتش بازی نیست. اگر آنچه شما می گویید بمب های انتقالی واقعاً بمب است، ما سال ها پیش با خرید نکونام، آندو، خسرو حیدری، مجیدی، رحمتی و … بمب هیدروژنی را منفجر کردیم. به نظر شما انتقال نکونام از اوساسونا آسان بود؟ یادت هست چقدر به من می گفتی چرا اینقدر گرون خریدی؟ حالا یک بازیکن معمولی را 20 میلیارد می خرند و به او می گویند بمب! باور کنید همه این بازیکنان با هاشمی نسب، علی کریمی و فرهاد مجیدی برابری نمی کنند و به نظر من هیچ کدام بمب نیستند.