حال خوب رونالدو: ای کاش بارسا را ​​ترک نمی کردی لئو مسی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو حدود یک دهه برای رئال مادرید بازی کرد و در این مدت چندین بار مقابل بارسلونا بازی کرد. این ستاره پرتغالی که در سال 2009 به مادرید نقل مکان کرد، در آن روزها لقب کابوس واقعی بارسلونا را به خود اختصاص داد و توانست چندین بار در رقابت های مختلف دروازه این تیم را باز کند.

اما بدون شک مهمترین دیدار این مرحله را باید دیدار منچستریونایتد و بارسلونا و در واقع تقابل کریستیانو رونالدو با رقیب سابقش دانست. از روزی که این بازیکن برنابئو را ترک کرد، همه چیز در اردوی تیم رقیب تغییر کرد و خبری از لیونل مسی در ترکیب بارسلونا و حتی جرارد پیکه نیست. اما بدون شک رویارویی با همین بارسا نیز انگیزه بزرگی برای کریستیانو رونالدو خواهد بود و او می تواند بار دیگر نشان دهد که بهتر از هر بازیکن دیگری می تواند دروازه این تیم را تهدید کند.

کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره های منچستریونایتد در لیگ اروپا به مصاف بارسلونا خواهند رفت.

حال خوب رونالدو: ای کاش بارسا را ​​ترک نمی کردی لئو مسی!

اما پس از جدایی از رئال مادرید در سال 2018 بود که کریستیانو رونالدو شانس زیادی برای بازی مقابل بارسلونا نداشت و البته در همان جدال با یوونتوس برای آن تیم در ورزشگاه نوکمپ، بار دیگر ثابت کرد که چقدر خوب است. راه رسیدن به هدف این تیم را می داند. .

کریستیانو رونالدو در دوران ورزشی خود 34 بار در تمامی رقابت ها مقابل بارسا بازی کرده و رکورد درخشانی با 20 گل و سه پاس گل به ثبت رسانده است. شاید روزی روزگاری کمتر کسی فکر می کرد رونالدو و بارسلونا در لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت، اما نه ستاره پرتغالی گلزن سابق است و نه بارسا پس از جدایی لیونل مسی عملکرد قابل قبولی در اروپا داشت. بازی رفت 16 فوریه در نیوکمپ و بازی برگشت 23 فوریه در اولدترافورد برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما حالا و زمانی که ستاره 37 ساله اصلا شرایط خوبی در اولدترافورد ندارد، بازیکنان منچستریونایتد باید در مرحله مقدماتی لیگ اروپا به مصاف بارسلونا بروند. کاتالان ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد چندان خوبی نداشتند و در رده سوم قرار گرفتند و راهی مرحله مقدماتی لیگ اروپا شدند.


سرویس خبر شماره: 1852336
16 نوامبر 1401 در 04:04 ب.ظ
5.2 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

رویارویی با رقیب قدیمی؛